خبرگزاری کار ایران

بختیاری خبر داد:

برگزاری چهارمین دوره فعالیت‌های ورزشی منطقه ۱۱ / توجه ویژه به ورزش شهروندی

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۰۷۵

مدیر ورزش شهرداری منطقه ۱۱ از برگزاری افتتاحیه چهارمین دوره فعالیت‌های ورزشی در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی بختیاری، مدیر ورزش شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبر، گفت: با عنایت به استقبال شهروندان مناطق از برگزاری افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی و به منظور افزایش نقش مشارکتی لایه‌های مختلف اجتماعی محلات در توسعه ورزش شهروندی و با توجه به رویکردهای ورزشی، تنوع رشته‌ای، محرومیت، جمعیت و قومیت محله؛ افتتاحیه چهارمین دوره فعالیت‌های ورزشی محلات با حضور و مشارکت شهروندان، مدیران محلات، کارشناسان خانه‌های ورزش، شورایاری‌ها، مساجد، بسیج و ... برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حرکت به سوی شهری برخوردار از فضاهای ورزشی مناسب و در دسترس با شهروندانی ورزشی، فعال و با نشاط از چشم‌اندازهای مهم این برنامه است، افزود: ارتقای سطح مشارکت شهروندان در فعالیت‌های ورزشی با تاکید بر دسترسی آسان از اهدافی است که در این برنامه دنبال می‌شود.

بختیاری در ادامه با توجه به  دیگر اهداف‌های برگزاری این رویداد ورزشی، خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت شهروندان در برنامه‌های ورزشی، افزایش نشاط و بهبود امید به زندگی شهروندان، بهبود نگرش شهروندان به سبک زندگی فعال، توسعه و ترویج ورزش‌های کم هزینه و سهل الوصول، توسعه و ترویج فرهنگ ورزش شهروندی، توسعه فرهنگ عمومی ورزش با توجه به نهادینه سازی آن در سبد خانواده، شناسایی پیشکسوتان ورزشی و افراد شاخص ورزش دوست محله، افزایش جمعیت شهروندان دارای تناسب اندام و وزن، ارتقای سطح آمادگی جسمانی شهروندان، توسعه ظرفیت فضاهای ورزشی شهروندی و ... از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.

وی افزایش رضایت شهروندان از برنامه‌های ورزشی را یکی از اولویت‌های اجرای این برنامه دانست و یادآور شد: همچنین در این مراسم به توسعه نهضت داوطلبی در ورزش‌های شهروندی و ساماندهی و توانمند سازی تشکل‌های ورزشی محله‌ای توجه خواهد شد.

مدیر ورزش شهرداری منطقه 11 در ادامه با توجه به رویکردهای برگزاری افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی محلات، تصریح کرد: برگزاری فعالیت‌های ورزشی- رقابتی محلات، تقویت بنیان‌های علمی در ورزش‌های همگانی و فرهنگ‌سازی و افزایش اثربخشی در ورزش‌های همگانی از جمله رویکردهای مهم این برنامه است.

وی توجه به ورزش‌های جانبازان، معلولان و اقشار خاص را از دیگر رویکردهای مهم و ویژه این برنامه عنوان کرد.

بختیاری‌خاطرنشان‌کرد:توسعه‌فعالیت‌های‌تفریحی-ورزشی با محوریت‌خانواده، ارتقاءکیفی ایستگاه‌های فعالیت‌های بدنی در راستای توسعه ورزش همگانی و بهره‌مندی از ورزش‌ شهروندی در جهت ارتقاء توسعه پایدار و حفظ محیط زیست نیز در این رویداد ورزشی مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: چهارمین دوره افتتاحیه فعالیت‌های ورزشی در منطقه ۱۱ مورخ ۲۰ اردیبهشت با حضور آبادیان شهردار منطقه،ریاست سازمان ورزش و برخی چهره‌های ورزشی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز