خبرگزاری کار ایران

آینده روشنی در انتظار ورزش کیک جیتسو است

حسینی: میزبان رقابت‌های بین المللی ۲۲ بهمن خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۵۳۶

مربی تیم منتخب کیک جیتسو ایران گفت: به دنبال حضوری قدرتمندانه در رقابت‌های بین‌المللی هستیم تا شایستگی‌های کیک جیتسو کشورمان را به دنیا اثبات کنیم.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی رئیس سبک کیک جیتسو ایران، « سید مهدی حسینی » به عنوان مربی تیم منتخب این هنر رزمی منصوب شد.

حسینی در مورد برنامه‌های آینده کیک جیتسو اظهار داشت: بدنبال برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم تا نفرات برتر این پیکارها را به رقابت های برون مرزی اعزام کنیم.

وی افزود: در ادامه برنامه های‌مان، در اندیشه برگزاری مسابقات بین المللی هستیم که درنظر داریم این پیکارها را به مناسبت ۲۲ بهمن در کشور عزیزمان برگزار کنیم. البته این مهم، منوط به اخذ مجوز از شورای برون مرزی وزارت ورزش و همچنین فدراسیون ورزش های رزمی است.

مربی تیم منتخب کیک جیتسو کشورمان ادامه داد: بعد از اخذ مجوزهای لازم، به دنبال جلب موافقت مسئولان مترو و در راس آنها مدیر عامل محترم شرکت بهره برداری، جناب آقای دکتر « احمدی بافنده » هستیم که در این صورت، شرکت بهره برداری مترو، میزبان مسابقات بین المللی به مناسبت ٢٢ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواهد بود.

مربی تیم ایران در پایان یادآور شد: طی چند ماه اخیر و با همکاری شیهان « سیامک خرمی » رئیس سبک و « احمدی» مدیر رفاه در شرکت بهره برداری، توانسته ایم این ورزش را به اهداف خود برسانیم که با ادامه این روند، مطمئنا آینده روشنی در انتظار این هنر رزمی خواهد بود.

گفتنی است در سوابق حسینی، قهرمانی در 8 دوره مسابقات کشوری در رشته های: رزم آوران، کیک بوکسینگ و کیک جیتسو، قهرمانی در رقابت‌های جهانی 2004 ارمنستان، قهرمانی در مسابقات 2007 ترکیه، قهرمانی در مسابقات 2007 آسیایی تهران، قهرمانی در 2011 تایلند، قهرمانی در 2011 آسیایی تهران و عضویت در تیم ووشوی نفت تهران و قهرمانی در جام ستارگان دیده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز