خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته ورزش‌هاى معلق کشور خبر داد:

TRX به صورت رسمى وارد ارگان‌هاى نظامى‌می‌شود/ برگزاری دوره‌های آموزشی زیرنظر فدراسیون همگانی

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۰۲۶

مسئول بخش آقایان و دبیر کمیته ورزش‌هاى معلق کشور گفت: با توجه به اهمیت آمادگى جسمانى براى نیروهاى نظامی، TRX به طور رسمی وارد ارگان‌هاى نظامی کشور خواهد شد.

به گزارش ایلنا، «حمید نعمتیان» ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به اهمیت آمادگی جسمانی برای نیروهای نظامی و کاربردى بودن رشته TRX در جهت آماده سازى بدن که با کمترین فضا و همچنین هزینه ای مناسب انجام می شود، در راستاى گسترش این رشته در بخش آقایان، در خصوص برگزارى دوره هاى آموزشى با چندین اداره تربیت بدنى ارگان‌هاى نظامى کشور در حال هماهنگی و رایزنی هستیم که در آینده اى نزدیک، دوره هاى آموزشى زیرنظر مدرسان رسمى فدراسیون ورزش‌هاى همگانى انجام شود که این موضوع مورد استقبال مسئولان نیز قرار گرفته است.

وى افزود: ‏TRX براى اولین بار توسط یک افسر نیروى دریایى ارتشى پدید آمد و به دلیل اینکه امکان محدودیت جا، مکان و عدم تجهیزات کافی در روی کشتی یا زیردریایی نبود، « رندی هتریک » را بر آن داشت تا با استفاده از کمربند جوجیتسو، پارچه چتر نجات و البته قوه ابتکار خود، دست به ساخت دستگاهى به نام TRX بزند که با هزینه بسیار مناسب در فضاى محدود و بدون به کارگیرى تجهیزات و دستگاه‌هاى گران قیمت و سنگین، تمریناتى که مربوط به آماده سازى کل بدن است را بتوان انجام داد.

نعمتیان تصریح کرد: برخى از کشورهاى پیشرفته در دنیا جهت آماده سازى نیروهاى نظامى و ارتشى خود به ورزش‌هاى معلق TRX روی آورده‌اند. این دستگاه قابلیت این را دارد که براى همه افراد از مبتدى گرفته تا ورزشکاران حرفه اى و در هر سن و سال، برنامه تمرینى طراحى کند.

مسئول بخش آقایان و دبیر کمیته ورزش‌های معلق کشور در پایان گفت: با برنامه های خوبی که تدوین کرده‌ایم، این ورزش کاربردی، در تمامی بخش‌ها و در بین همه اقشار جامعه گسترش خواهد یافت و در آینده‌ای نزدیک جایگاه ویژه ای در ورزش کشور کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز