خبرگزاری کار ایران

۱ و ۲ آذر ماه در مرکز همایش‌های وزارت کار؛

نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۳۳۶

سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی‌صنعت‌نفت ایران1 و 2 آذرماه‌سال‌ جاری با هدف معرفی‌تکنولوژی و فن‌آوری‌های جدید همچنین ارتباط مستقیم بین مدیران آزمایشگاه‌ها و متخصصین‌صنعت‌نفت با تولیدکنندگان و واردکنندگان‌تجهیزات و موادآزمایشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران با حمایت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت دولتی ریاست جمهوری در تاریخ 1 و 2 آذرماه 1396 در مرکز همایش‌های تلاش وزارت کار برگزار می‌شود.

این همایش به طور سالانه با حضور شرکت های وارد کننده ،تولید کننده و دانش بنیان، پارک های علم و فناوری استان ها و مراکز رشد با حضور مدیران ازمایشگاه، کارشناسان و متخصصین صنعت نفت از شرکت های دولتی و خصوصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به صورت تخصصی برگزار می شود.

در دوره قبلی این گردهمایی عظیم بیش از 300 شرکت از واحدهای دولتی و خصوصی در بخش همایش و نمایشگاه حضور داشته‌اند و هدف از برگزاری این همایش ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین مدیران آزمایشگاه‌ها ومتخصصین صنعت نفت با تولید کنندگان و وارد کننده گان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برای حل معضلات صنعت نفت توسط شرکت های حضور یافته است.

همچنین از دیگر اهداف شرکت در این گردهمایی عظیم معرفی تکنولوژی، فن آوری، تجهیزات و جذب مشتریان جدید و نمایندگان جدید، شناخت و اصلاح کانال های توزیع و ارتباط با آنها است. اخذ سفارشات جدید در معرفی محصولات بهتر و ارائه خدمات بهتر از دیگر اهداف حضور در همایش به شمار می‌رود.

برخی مزایای این همایش شامل معرفی آخرین محصولات تولیدی به خریداران، تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات کاربردی و زمینه های فنی- تولیدی و تجاری، شناخت رقیبان و ایجاد رقابت سالم همچنین سنجش بازار مصرف کالا و استفاده از فرصت ها برای بهینه سازی است.

گردآوری اطلاعات جامع از محصولات تولید کننده همگون و نمایش تجهیزات غیرقابل حمل به صورت ارائه محصول از دیگر مزایای این همایش به شمار می‌رود.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس02122507709-02122327818-02126319482 و یا به سایت http://iranlabconf.ir/ مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز