خبرگزاری کار ایران

با هدف توانمندسازی مدیران ارشد صنایع برپا شد؛

آغاز بکار سمینار آموزشی مدیریت پروژه در صنعت حفاظت الکترونیک

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۱۸۲

سمینار آموزشی مدیریت پروژه در صنعت با رویکرد توانمندسازی مدیران ارشد صنایع مرتبط با حفاظت الکترونیک و با هدف ارتقای سطح علمی مدیران ارشد این صنایع که در حوزه‌های فروش، مدیریت فنی، کنترل پروژه، مشاوره، طراحی و نظارت فعالیت می‌کنند، آغاز بکار کرد .

به گزارش ایلنا، علی مسعودی دبیرکل اتحادیه شرکت های فنی مهندسی حفاظت الکترونیک در این سمینار گفت: اتاق بازرگانی صنایع ، معادن و کشاورزی استان تهران و اتحادیه سراسری شرکت های فنی مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی به منظور پیشبرد رسالت خود مبنی بر ارتقا سطح آموزشی خود بر آن شده اند تا اولین سمینار علمی تخصصی مدیریت حفاظت الکترونیک ایران را با همکاری مدرس بین المللی برگزار کنند .

وی افزود: این سمینار بین المللی تخصصی با هدف توانمندسازی و ارتقای سطح علمی مدیران ارشد حفاظت الکترونیک ایران که در حوزه های فروش ، مدیریت فنی، کنترل پروژه ، مشاوره ، طراحی و نظارت فعالیت می‌کنند، دهم و یازدهم بهمن ماه برگزار می شود.

در این سمینار همچنین به مباحثی از قبیل ترویج، توسعه و تقویت روحیه دانش‌اندوزی و پژوهشی میان مدیران میانی و ارشد و دست‌اندرکاران صنعت حفاظت الکترونیک پرداخته می‌شود.

آغاز بکار سمینار آموزشی مدیریت پروژه در صنعت حفاظت الکترونیک

آقای «انگس ورن» مدیرگروه و مشاور در گروه بین‌المللی لینکس و ARC از کارشناسان مطرح بین‌المللی در زمینه تجهیزات حفاظت الکترونیک، ارزیابی ریسک و مدیریت بحران و تجزیه و تحلیل در این همایش سخنرانی کرده و پروفسور علی اکبر جلالی، مسئولیت دبیری علمی و دکتر حسین میرمحمدصادقی رییس موسسه آموزشی پژوهشی و دانشگاه علمی کاربردی اتاق بازرگانی ایران، دبیری آموزشی این همایش را به عهده دارند.

در پایان نیز لوح تقدیر و گواهینامه بین المللی حضور در دوره از سوی شرکت ARC International و اتحادیه سراسری شرکت های فنی و مهندسی حفاظت الکترونیکی و شبکه های ایمنی اهدا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز