خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران در بازدید از تولیدات زنان کارآفرین پردیس:

کارآفرینی زنان گامی مهم برای کاهش رشد طلاق / ضرورت حمایت همه جانبه دولت از بخش‌خصوصی

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۸۶۲

نماینده مردم تهران گفت: تولید و کارآفرینی بخش خصوصی بدون حمایت دولت پا نگرفته و قبل از شکوفایی خشک می‌شود.

به گزارش خبرنگار  ایلنا،پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بازدید از فعالیت بانوان توانمند و کارآفرینان شهرستان پردیس در گفت وگویی اختصاصی گفت: پیرو بازدیدهایی که از  شهرستان های مختلف تهران در این مدت داشتم توفیق بازدید از بازارچه فعالیت های کارآفرینان شهرستان پردیس و تولیدات بانوان فعال و توانمند این شهرستان  نیز بدست آمد که بسیار   جای امیدواری است که این زنان بدون حمایت های دولتی به کار تولید و اشتغال می پردازند.

وی با تاکید بر اینکه دولت و نمایندگان مردم حامی کارآفرینان هستند و باید در کنارشان باشند اظهار داشت: مسئولان شهرستان پردیس موظفند بیش از پیش حامی نهاد های مردمی کارآفرینان پردیس باشند و حمایت ها و امکانات خود را از آنها دریغ نکنند.

وی در این  بازدید که به همت انجمن کارآفرینان پردیس راه اندازی شده بود تاکید کرد: راه اندازی چنین فضاهایی برای عرضه مستقیم و تولید کالا در شهرستان حرکت بسیار شایسته‌ای است اما جای کار زیادی دارد و شهرداری ها موظف به حمایت از فعالیت چنین بخش هایی هستند تا کسب و کارهای نوپا بتوانند به استمرار در تولید و کارآفرینی برسند.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس تا کنون تلاش زیادی جهت حذف قوانین مزاحم برای کارآفرینی و تولید داشته‌اند.

مافی با اشاره به آمار ۶۷ درصدی رشد طلاق و زنگ خطر آن برای جامعه ایرانی گفت: در بررسی های صورت گرفته یکی از دلایل اصلی بالارفتن آمار طلاق مشکلات اقتصادی است که مجلس هم توجه زیادی به این مسئله داشته و تولید و کارآفرینی و حمایت از آنها توسط بخش دولتی و برداشتن موانع از سر راه این افراد می تواند گام مهمی برای کاهش رشد طلاق در کشور باشد.

 پروانه مافی نماینده تهران طی بازدید خود از این شهرستان نشست هایی هم برای حل مشکلات درمانی  مردم منطقه و تجهیز و راه اندازی بیمارستان در این شهر و حل مشکلات آب شرب پردیس داشت.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز