خبرگزاری کار ایران

تقدیر از ابوالقاسم شیرازى در مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش"

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۵۹۱

افتتاحیه و معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش شب گذشته در تالار جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران به صورت خصوصی و فقط با حضور نفرات برگزیده و مسئولین معرفی شدند.

به گزارش ایلنا،‌ در ادامه این مراسم بزرگداشتی برای ابوالقاسم شیرازی، رییس اتحادیه پوشاک برگزار شد و بعد از پخش فیلم مستندی از نیم قرن فعالیت وی، نشان ویژه این جشنواره توسط عیسی علیزاده معاون فرهنگى جهاد دانشگاهو، محمدصادق بیجندی معاون آموزشی جهاد دانشگاهى، بهزاد رشیدی رئیس جهاد دانشگاهى واحد هنر، معصومه ابتکار معاون امور زنان ریاست جمهورى و مریم پورشهابی دبیر کارگرو مد و لباس وزارت ارشاد به وی اهدا شد.

تقدیر از ابوالقاسم شیرازى در  مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره ملی نقش تن پوش"

شیرازی نیز طی سخنانی کوتاه، با ابراز خرسندی از اینکه در جمع دانشجویان، اساتید و فرهیختگان هست، گفت: این خواسته دیرینه من بود که محقق شد و اکنون دانشجویانی که متحمل هزینه‌های زیاد برای تحصیل شده‌اند، وارد بخش مهارتی و خلاقانه می‌شوند و امیدوارم در آینده پیشرفت بیشتری داشته باشند.

وی از جهاد دانشگاهی صمیمانه سپاسگزاری کرد که با کمک خود، دانشجویان را به این مرحله از خلاقیت رسانده است و گفت: امیدواریم بتوانیم در صنعت از طرح‌های این هنرمندان استفاده کنیم و قول می‌دهیم این هنرمندان را به تولید متصل کنیم؛ کار شما در راستای اقتصاد مقاومتی و صیانت از عفاف و حجاب است، جامعه ما به مد و تنوع نیاز دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز