خبرگزاری کار ایران

ششمین تور دانش بنیان رسانه ای سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی/ بازدید از موسسه تحقیقات و تهیه نهال و بذر+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۸۹۲

ششمین تور دانش بنیان رسانه ای سازمان سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، این بار به مقصد موسسه تحقیقات و تهیه نهال و بذر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، این تورها که با ابتکار روابط عمومی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و برای آشنایی بیشتر خبرنگاران با فعالیت های متنوع سازمان تات و موسسه های  زیرمجموعه آن برگزار می شود، این بار مقصد خود را موسسه تحقیقات و تهیه نهال و بذر انتخاب کرده بود.

بنا بر این گزارش، موسسه تحقیقات و تهیه نهال و بذر، نقش مهمی در اصلاح و معرفی بذرهای زراعی مورد نیاز کشور، با توجه به شرایط خاص اقلیمی کشور دارد.

در این تور رسانه ای، خبرنگاران از بخش های مختلفی مانند: بخش بذور ذرت و گیاهان علوفه ای، دانه های روغنی، سبزی، صیفی، سویا و حبوبات آبی و بخش گندم و غلات و همچنین بانک ژن و دیگر بخش های موسسه دیدن کردند. 

در پایان این تور رسانه ای طی یک نشست خبری محمد زمانیان، رئیس موسسه تحقیقات و تهیه بذر و نهال و معاونان وی به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

فیلم کوتاهی از این تور رسانه ای را در ذیل مشاهده می کنید:

 

حجم ویدیو: ۹۴.۵۰M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۵:۴۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
حسین کاظمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز