خبرگزاری کار ایران

فواید شگفت انگیز روغن درخت چای که نمی دانید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۰۲۱

آیا موهای‌تان شوره زده است و به دنبال یک درمان قطعی هستید؟ آیا از اینکه پوست صورت‌تان مدام جوش می‌زند خسته شده‌اید؟ اینها تنها چند مشکل هستند که با روغن درخت چای برطرف می‌شوند.خواص روغن درخت چای بیش از اینهاست.

آیا موهای‌تان شوره زده است و به دنبال یک درمان قطعی هستید؟ آیا از اینکه پوست صورت‌تان مدام جوش می‌زند خسته شده‌اید؟ آیا خشکی پوست بدن‌تان باعث شده که مدام دچار خارش و سوزش ‌شوید؟ اینها تنها چند مشکل هستند که با درخت چای برطرف می‌شوند. خواص روغن درخت چای بیش از اینهاست. این محصول یک روغن فوق‌العاده است که بسیاری از مشکلات پوست و مو را برطرف می‌کند. چه چیزی بهتر از یک روغن خالص و ارگانیک که بتواند مشکلات پوست و موی شما را برطرف کند؟

روغن درخت چای روغنی بی‌نظیر از میان طبیعت

درخت چای یک روغن اسانسی است که از برگ‌های درخت چای استرالیایی به دست می‌آید. با اینکه این محصول به روغن ضد جوش معروف است، ولی خواص درخت چای برای پوست و مو بسیار زیاد است. به همین دلیل است که این روغن یک عنصر بسیار محبوب در کرم‌های پوستی، محصولات مو و روغن‌های ماساژ است. در ادامه ببینیم که این روغن چه خواصی برای پوست و مو دارد و چگونه استفاده می‌شود.

پوستی سالم و شاداب با درخت چای

فواید روغن درخت چای برای پوست آنقدر زیاد است که از گذشته‌های دور مردم بومی استرالیا آن را برای درمان مشکلات پوستی خود استفاده می‌کردند. این روغن تا به امروز نیز مورد استفاده بسیاری از افراد بوده است. در ادامه چند مورد از این خواص را می‌خوانید:

درخت چای پوست را مرطوب‌ می‌کند: درخت چای آب‌رسان و ضدالتهاب است. بنابراین درخت چای می‌تواند التهاب، خشکی پوست، سوزش و خارش را از بین ببرد و پوستی نرم و لطیف به شما هدیه ‌کند.

رفع جوش صورت با روغن درخت چایاز فواید روغن درخت چای برای جوش این است که تورم و التهاب پوست را از بین می‌برد زیرا این روغن ضد باکتری است. این محصول در درمان جوش‌های صورت بسیار موثر است. همچنین این روغن جای جوش‌ها را هم درمان می‌کند. این روغن جوش‌های سرسفید، سرسیاه و لک‌ها را از بین می‌برد. معمولا کسانی که پوست چربی دارند بیشتر جوش می‌زنند. این روغن با پاک کردن منافذ پوست از ایجاد جوش‌های جدید نیز جلوگیری می‌کند. درخت چای به دلیل اینکه روغن سبکی است برای پوست‌های چرب نیز بسیار مناسب است.

درخت چای پوست شما را روشن می‌کند: درخت چای با بازسازی سلول‌های پوست باعث می‌شود تا پوست شما روشن، لطیف و درخشان شود. همچنین این روغن همه آلودگی‌ها و چربی‌ها را از منافذ پوست پاک می‌کند و سلامتی را به پوست شما برمی‌گرداند.

درخت چای اگزما و پسوریازیس را درمان می‌کنداین دو عارضه معمولا با خشکی، التهاب و پوسته‌پوسته شدن همراه است. درخت چای یک روغن ضدباکتری است و با ماساژ دادن آن بر روی پوست و نواحی آسیب‌دیده می‌توانید عوارض اگزما و پسوریازیس را از بین ببرید.

فواید شگفت انگیز روغن درخت چای که نمی دانید

چند نکته درباره مصرف روغن درخت چای

برای استفاده از این محصول لازم است چند نکته را به خاطر داشته باشید:

  • این محصول یک روغن اسانسی است. بنابراین نباید به تنهایی استفاده شود و لازم است تا با یک روغن حامل ترکیب شود.

  • این روغن را حتما شب‌ها به پوست خود بزنید. زیرا نور خورشید می‌تواند باعث حساسیت پوست شما و التهاب آن شود.

  • پیش از مصرف روغن‌ها بر روی پوست بهتر است چند قطره از آن را روی دست خود بریزید و مطمئن شوید که به آن حساسیت ندارید.

  • برای استفاده از این روغن حتما پوست خود را تمیز کنید. پس از استفاده از آن اگر می‌خواهید از منزل خارج شوید حتما از ضدآفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید. استفاده از مرطوب‌کننده نیز توصیه می‌شود.

  • روغن درخت چای را به اطراف چشم خود نمالید.

از درخت چای چگونه روی پوست استفاده کنیم؟

همان‌طور که گفتیم این روغن یک روغن اسانسی است و نباید به تنهایی استفاده شود. چند قطره از این روغن را با یک روغن حامل مانند روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن هسته انگور و یا روغن بادام مخلوط کنید. سپس آن را بر روی پوست بمالید.

درخت چای، معجزه‌ای برای موهای شما

اگر از خواص روغن درخت چای برای مو مطلع باشید، حتما این روغن را در روتین مراقبت از موهای خود قرار می‌دهید. چرا که این روغن ضدعفونی‌کننده، ضد باکتری و ضدقارچ است.

رفع شوره سر با روغن درخت چاییکی از فواید روغن درخت چای برای مو این است که شوره سر را از بین می‌برد. این روغن با قارچ‌های کف سر مبارزه می‌کند و شوره را از بین می‌برد.

درخت چای ریزش موها را از بین می‌برداگر موهای‌تان کم‌پشت شده، درخت چای می‌تواند مشکل ریزش موی شما را حل کند. چرا که این روغن کاملا ضدالتهاب است.

درخت چای خارش پوست کف سر را درمان می‌کنددرخت چای با خاصیت آنتی‌باکتریالی خود می‌تواند قارچی را که عامل خشکی کف سر است از بین ببرد و خارش کف سر را برطرف کند.

از این روغن چگونه برای درمان مو استفاده کنیم؟

برای استفاده از این محصول بر روی موها چند قطره از آن را با یک روغن حامل مانند روغن بادام یا روغن جوجوبا مخلوط کنید و آن را روی پوست سر و موهای خود ماساژ دهید. اجازه دهید تا این ترکیب به مدت 15 تا 30 دقیقه روی پوست سر و موها باقی بماند. سپس آن را بشویید.

فواید شگفت انگیز روغن درخت چای که نمی دانید

 

روغن درخت چای اصل و باکیفیت را از کجا تهیه کنیم؟

روغن‌های گیاهی با کیفیت‌های متفاوتی تولید می‌شوند تشخیص روغن اصل برای افراد کار بسیار دشواری است. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم تا برای خرید روغن اصل و باکیفیت به نام آن برند توجه کنید و با بررسی گواهینامه‌های آن و سابقه‌ای که در ارائه محصولات ارگانیک دارد خریدی با کیفیت و مطمئن داشته باشید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با خرید از برند نارین گل کیفیت بالای این روغن‌ها را تجربه کنید. این روغن با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد ولی در نظر داشته باشید که قیمت روغن درخت چای با توجه به کیفیت و خالص بودن آن تعیین می‌شود.

با خرید آنلاین روغن درخت چای نارین گل، کیفیت را تجربه کنید

شرکت نارین گل با سابقه درخشانی که در ارائه محصولات دارد به شما اطمینان می‌دهد که بهترین روغن‌های ارگانیک را در اختیار شما بگذارد. همان‌طور که گفتیم این روغن توسط شرکت نارین گل وارد می‌شود. شرکت نارین گل دارای گواهینامه‌های بین المللی مثل گواهینامه ارگانیک از آمریکا و هند، گواهینامه بهداشت جهانی و سلامت محصول و گواهینامه عدم تست روی حیوانات است. محصولات تحت نظر شرکت موکشا و بدون استفاده از کودهای شیمیایی تولید شده و روغن‌گیری با پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌شود. به همین دلیل روغن‌های گیاهی موکشا یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین روغن‌های گیاهی در سراسر دنیاست. بنابراین از کیفیت و خلوص این محصولات مطمئن باشید.

سخن پایانی

در بالا درباره فواید روغن درخت چای صحبت کردیم. تخصص اصلی این روغن ضد جوش بودن آن است ولی برای پوست و مو فواید دیگری نیز دارد. این روغن از برگ‌های درخت چای به دست می‌آید و یک روغن اسانسی است. بنابراین برای استفاده از آن لازم است تا حتما با یک روغن حامل ترکیب شود. اگر برای پوست و موی خود به روغنی نیاز دارید که ضدباکتری و آب‌رسان باشد و مشکل خشکی پوست و مو را برطرف کند این روغن یک محصول بسیار مناسب برای شماست. ما به شما توصیه می‌کنیم تا با خرید این محصول از شرکت نارین گل کیفیت بالا را تجربه کنید و از عملکرد این روغن فوق‌العاده و کاربردی لذت ببرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز