خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حضور 313 شرکت در نمایشگاه صنعت لوازم خانگی امیدوارکننده و قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۶۸۴

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضور 313 شرکت بزرگ و کوچک تولیدکننده لوازم خانگی و قطعه‌ساز را در نمایشگاه هامکس 1402 امیدوارکننده و قابل تقدیر دانست و گفت: برنامه‌های نمایشگاهی در تجمیع و اشتراک‌گذاری ایده‌ها، تجربیات و تبادل این اطلاعات میان صنایع تولید و شرکت‌های دانش‌بنیان قابل تقدیر است.

علی آقامحمدی، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، هوشمندسازی و کاهش مصرف انرژی را شاخصه اصلی در نمایشگاه امسال اعلام و اظهار کرد: این شاخصه و مولفه همه در بازدید از شرکت‌ها به خوبی نمایان بود و باید به کل نمایشگاه تسری می‌یافت.

وی افزود: هوشمندسازی وجه تفاوت بنیادینی بود که نمایشگاه امسال را با گذشته متمایز می‌کرد، بنابراین در سال آینده این وجه ممتاز باید به کل نمایشگاه تسری داده و به نوعی یکپارچه‌سازی شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت، تصریح کرد: موضوع دیگری که در نمایشگاه امسال به خوبی مشهود بود، فناورمحور شدن شرکت‌هاست. چنانچه نشست مشترکی هم با حضور مدیران شرکت‌های تولید و دانش‌بنیان برای رفع مشکلات فناوری در بخش صنایع لوازم خانگی برگزار شد. امیدوارم راهکارهای مناسبی ارایه و اجرا شود.

گزارشگر: مولود غلامی

 

حجم ویدیو: ۵۰.۸۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۰۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز