خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز کیش، مراسم اهدای خون؛

پویش اهدای خون کیشوندان در جزیره زیبای کیش برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۶۵۴

از سلسله طرح های مسئولیت اجتماعی گروه گردشگری تاپ تورز، به مناسبت روز کیش با پیشنهاد و حمایت این مجموعه و مشارکت سازمان انتقال خون و همکاری فنی بیمارستان کیش در روزهای 17، 18، 19 و 20 آبان ماه در هتل آبادگران، مراسم اهدای خون برگزار خواهد شد.

ساحل کیش یکی از بهترین سواحل بین‌الملی در دنیا است. این ساحل مرجانی که به سواحل فام معروف است نیاز به توجه زیادی دارد چرا که در منطقه‌ای استراتژیک واقع شده است. سازمان KDS کیش را به عنوان چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غربی آسیا مطرح کرده است. بیست آبان به عنوان روز کیش به ابتکار مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در سال‌های ۹۷_۹۶ نامگذاری شده است. به مناسبت این روز در این جزیره بین المللی، گروه گردشگری تاپ‌تورز،حامی برگزاری مراسم اهدای خون می باشد.

گروه گردشگری تاپ تورز با هدف خدمت به صنعت گردشگری کشور که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده است با آموزش حرفه‌ای به کارکنان متعهد خود در مسیر جلب رضایت مشتریان گام‌های موثری برداشته است. در همین راستا مراسم مذکور را در روزهای ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۲ ساعت (۹ الی۱۳) و (۱۷ الی۲۳) در هتل آبادگران کیش برگزار می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز