خبرگزاری کار ایران

دادامداران مجتمع دامداری دامگستر فشافویه در نامه‌ای خطاب به استانداری تهران:

درخواست دامداران مجتمع دامگستر فشافویه برای صدور مجوز تجمع قانونی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۴۵۱

دامداران مجتمع دامداری دامگستر فشافویه در نامه‌ای به استاندار تهران، ضمن گلایه از بی‌توجهی استاداری به درخواست‌های آنها برای رفع مشکلات و مزاحمت‌ها توسط برخی نهادها، خواستار موافقت استاندار با درخواست تجمع مسالمت‌آمیز این دامداران در اعتراض به وضعیت ایجاد شده گردیدند.

به گزارش ایلنا طی ماه‌های گذشته برخی نهادهای حکومتی به بهانه تغییر کاربری اراضی، تعداد 20 واحد دامداری در این مجتمع را تخریب کردند، در حالیکه همه این دامداران عنوان می‌کنند که پروانه ساخت را به صورت قانونی دریافت کرده بودند.

در نامه دامداران به استاندار آمده است:

«جناب آقای علی‌رضا فخاری، استاندار محترم تهران:

 باسلام و احترام،

 نظر به اینکه اقدامات مخرب و مانع تولید برخی مدیران و دست‌اندرکاران در مورد فعالیت‌های مجاز دامداران و رونق تولید در شهرک دامپروری صنعتی گاو شیری دامگستر واقع در فشافویه حسن‌آباد استان تهران، مغایر با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های کلی نظام بوده و طی ماه‌های گذشته باعث کاهش تولید و اخلال در روند فعالیت اقتصادی فعالان و سرمایه‌گذاران صنعت دامپروری شده است، تقاضا دارد براساس آزادی‌های مشروع و حقوق معین شهروندان ایرانی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، نسبت به صدور مجوز تجمع دامداران شهرک دامپروری صنعتی گاو شیری بصورت قانونی و مسالمت آمیز آنها مقابل وزارت کشور یا وزارت جهاد کشاورزی در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه جاری دستور مساعدت و اقدام لازم صادر فرمایید.

خاطرنشان می‌نماید گزارش‌های خلاف واقع برخی مسئولان امنیتی و اجرایی در سطح شهرستان ری و عدم توجه استانداری تهران و مسئولان وزارت جهاد کشاورزی به خواسته‌های مشروع و قانونی دامداران شهرک دامپروری دامگستر، این ضرورت را ایجاد کرده است تا گاوداران به همراه تعدادی از گاوهایی که در این شهرک قدیمی نگهداری می‌کنند و بار سنگین تولید شیر و گوشت را در این شرایط دشوار بردوش گرفته‌اند، در محل‌های اعلام شده یا محلی که شما مشخص می‌فرمایید تجمع نمایند تا شاید بدینوسیله صدای مظلومیت آنها و قرار گرفتنشان در آستانه ورشکستگی و نابودی به گوش مسئولان برسد.

 مستحضرید که طی دو سال گذشته بارها و بارها آن استانداری محترم را از مانع‌ترتشی‌ها و تخریب‌های بلاوجه گاوداری‌ها توسط بخشداری فشافویه و جهادکشاورزی شهرستان ری و استان تهران آگاه نموده‌ایم و متأسفانه نتیجه‌ای جز ادامه روند تخریب‌ها ‌و مانع‌تراشی به جای مانع‌زدایی دریافت نکرده‌ایم.

لذا امیدواریم با این تجمع مسالمت‌آمیز بتوانیم مشکلاتمان را به گوش مسئولان دلسوز، آگاه و متعهد برسانیم.  بدیهی است درصورت بی‌توجهی آن مقام مسئول محترم به درخواست مشروع و قانونی گاوداران، در نخستین سالروز انتصاب جنابعالی به عنوان استاندار تهران در مقابل آن استانداری حضور به‌هم خواهیم رساند.

غفرالله تعالی لنا و لکم و ما توفیقنا الا بالله و توکلنا علیه

دامداران شهرک دامپروری صنعتی گاو شیری دامگستر»

درخواست دامداران مجتمع دامگستر فشافویه برای صدور مجوز تجمع قانونی

درخواست دامداران مجتمع دامگستر فشافویه برای صدور مجوز تجمع قانونی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز