خبرگزاری کار ایران

کروز ۵۳مین شرکت برتر ایران شناخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۹۰۱

شرکت کروز به عنوان پنجاه و سومین شرکت برتر ایران شناخته شد و نام این مجموعه خصوصی در میان صد شرکت برتر ایران قرار گرفت؛ این ارزیابی توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور و پس از بررسی عملکرد صدها شرکت در حوزه‌های مختلف اعلام شده است. شرکت صنایع تولیدی کروز سال قبل رتبه 55 را بدست آورده بود و در سال 1399 نیز که نشان دهنده روند رو به رشد این مجموعه تولیدی را دارد.

 

شرکت کروز در رقابت با شرکت‌های پتروشیمی، معدنی و بانک‌ها و موسسات مالی توانسته به این جایگاه دست پیدا کند. شرکت‌ها نفتی، پتروشیمی و معدنی به دلیل بهره‌مندی از منابع طبیعی و نفتی شانس بیشتری برای فروش بیشتر دارند و به همین ترتیب افزایش نرخ تورم فضا را برای بهبود رتبه بنگاه‌های مالی و بانکی را مهیا می‌کند. اما دانش بنیان بودن، داخلی‌سازی قطعات فناورانه و توسعه خطوط تولید از جمله عواملی هستند که کروز را به عنوان یک مجموعه تولیدی به این جایگاه رسانده است. این شرکت بالغ بر 14 هزار نفر نیروی انسانی دارد و بسیاری از قطعات پیچیده خودرویی را تولید می‌کند.

سازمان‌مدیریت‌صنعتی از سال 1377 رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران را هر ساله طی گزارشی منتشر می‌کند. این رتبه‌بندی منجر به در دسترسی سیاستگذاران و برنامه‌ریزان و رقبا به آمار و اطلاعات قابل اعتماد از بنگاه‌های اقتصادی کشور می‌شود. ارزیابی‌های این شرکت بر اساس میزان فروش بنگاه‌های اقتصادی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز