خبرگزاری کار ایران

برگزاری جشن با شکوه میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر در ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۰۹۲

در آستانه ۱۳ رجب، سالروز میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، آیین جشن باشکوهی چهارشنبه چهارم بهمن ماه در محل کارگاه 51 مدیریت نت مکانیک ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

در این آیین جشن که توسط شورای فرهنگی و پایگاه بسیج مقداد شرکت برگزار شد، آیت ا... رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران، کارکنان و خانواده های شان حضور داشتند و برنامه های متنوع شاد فرهنگی و هنری به همراه مسابقه به اجرا در آمد.
 آیت ا... رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی در این آیین ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع) به بیان بخش هایی از زندگی پر برکت و ویژگی های بزرگ شخصیتی  امام اول شیعیان جهان پرداخت.
 وی با اشاره به اینکه  نام علی از اسامی حق تعالی است و این نام از طرف خداوند متعال به ایشان اعطا شد، افزود : حضرت علی (ع) در کعبه متولد شدند و این افتخار والایی برای مسلمانان و شیعیان جهان محسوب می شود.
 آیت ا... رهبر در ادامه اظهار داشت :  زندگی حضرت علی (ع)  الگوی مسلمانان و شیعیان است و لذا ما باید کتاب نهج البلاغه را به دقت بخوانیم و تعالیم آن را در زندگی خودمان به کار بگیریم.  
در ابتدای این آیین نیز رمضانعلی فرهادی مدیر نت مکانیک ضمن تبریک ولادت حضرت علی (ع)  و روز پدر بیان داشت :  باعث خرسندی است که در این جشن باشکوه میزبان همکاران و به ویژه خانواده های شان در این مجتمع بزرگ صنعتی هستیم و انشاا... به برکت این ایام، رشد و شکوفایی بیش از پیش ذوب آهن بزرگ را در بخش های گوناگون شاهد باشیم.
شایان ذکر است در این آیین ، به نام نامی حضرت علی (ع) تعداد 110 بسته معیشتی مواد غذایی که توسط حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت تهیه شده بود به نیازمندان تقدیم گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز