خبرگزاری کار ایران

بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه توانمندیهای ذوب آهن اصفهان+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۵۲۳

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز دوشنبه 9 بهمن ماه 1402 از نمایشگاه توانمندیهای تولیدات داخل در محل حسینیه امام خمینی (ره) بازدید کردند.

در این نمایشگاه شرکتهای فولادی و معدنی از جمله ؛ ذوب آهن اصفهان ، معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد خوزستان، معدنی و صنعتی چادرملو، صنایع مس ایران و فولاد مبارکه اصفهان حضور داشتند. مهدی کوهی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در گزارشی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد: این شرکت با 53 سال سابقه در تولید فولاد طویل ساختمانی و به عنوان مادر صنعت فولاد با تولید ریل ملی هم اکنون پیشران توسعه راه آهن سراسری و متروی کلانشهرها و بلند مرتبه سازی در کشور است.
کوهی در ادامه به تولید بیش از 150 هزار تن ریل برای ساخت خطوط راه آهن تبریز -ائل گلی، تبریز - میانه - اردبیل، همدان - سنندج و شهر پرند به تجریش اشاره و یادآور شد: ذوب آهن اصفهان افتخار دارد در زمان تحریم های ظالمانه با آخرین تکنولوژی روز دنیا ریل مورد نیاز متروی کلانشهرها از جمله تبریز، مشهد، شیراز و اصفهان را تامین می نماید.
مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در ادامه با توجه به تولید تیرآهنهای بال پهن پیچ و مهره ای برای تسریع در صنعتی سازی ساختمان و بلند مرتبه سازی گفت: افتخار داریم برای انبوه سازی مسکن تیرآهن های بال پهن را در سایزهای مختلف تولید و علاوه بر سرعت ،دقت، ایمنی و کاهش قیمت تمام شده را برای هموطنان به ارمغان آوریم.
در این نمایشگاه تولیدات داخلی کشور با محوریت شرکتهای دانش بنیان و زنجیره ی تامین تولید در 40 غرفه ارائه  شد.
حجم ویدیو: ۲۴.۹۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۳۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز