خبرگزاری کار ایران

یرای نخستین بار در کشور رخ داد

امضای قرارداد همکاری بلند مدت شرکت ناسیونال ایران و هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۹۱۴

هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات و شرکت صنایع الکترونیکی ناسیونال ایران روز یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در محل هتل پارسیان آزادی تهران قرارداد همکاری بلند مدت در حوزه بازاریابی و تبیغات امضا کردند.

این مراسم با حضور اصحاب رسانه و دست اندرکاران این حوزه و مدیرعاملان دو شرکت ناسیونال ایران و هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات برگزار شد.

 

سخنرانی مدیرعامل شرکت تولیپس

در ابتدای مراسم شاهین علی‌محمدی مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در خصوص تاریخچه شرکت گفت: شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در سال ۱۳۴۱ تاسیس شد و اولین شرکت لوازم خانگی بود که در بازار ایران با همکاری مشترک کشور ژاپن تاسیس گردید، در دهه ۴۰ شرکت ماسوشیتا ژاپن که پاناسونیک امروز می‌باشد به ایران رجوع کرد و کارخانه ناسیونال ایران در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع در اصفهان تاسیس شد، که ۳۰ درصد آن متعلق به ژاپن و ۷۰ درصد آن متعلق به سهامداران ایران بود و این همکاری دهه‌ها ادامه داشت که پس از تحریم‌ها، سهامدار ژاپنی ایران را ترک کرد و شرکت کاملاً ایرانی شد. البته ما به واسطه همکاری چند دهه با ژاپن موفق شدیم این دانش را به داخل ایران انتقال داده و به روی پای خود بایستیم و تولید را ادامه دهیم. محصولات ما در ابتدا با نام ناسیونال عرضه شد سپس به نام پاناسونیک تغییر کرد و امروزه به نام تولیپس به مدت ۱۰ سال در خدمت مردم هستیم. ما امروز بیش از ۶۰ قلم محصول در کارخانه تولید می‌کنیم.

مدیرعامل صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در خصوص هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات گفت: ما از همکاری با شرکت مات بسیار خوشحال هستیم این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های بازاریابی در ایران می‌باشد. ما امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که همانطور که چرخه تولید، فروش و توزیع درست باید انجام شود، چرخه بازاریابی نیز باید به یک گروه حرفه‌ای سپرده شود که در جهت توسعه برند ملی، آگاهی‌سازی مردم از کیفیت ساخت ایران بخوبی عمل نماید. البته در این راه نه فقط برند تولیپس ناسیونال ایران تبلیغ شود بلکه باید رویکرد و نگاه کشوری به این موضوع داشت و با این کار ساخت ایران را جا بیندازیم.

امضای قرارداد همکاری بلند مدت شرکت ناسیونال ایران و هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات

سخنرانی مدیرعامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغات مات

سپس آقای سهام الدین بهرامی مدیرعامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات نیز در ادامه این نشست خبری گفت: در ابتدا باید پیشنهاد کنم که به حوزه مارکتینگ جدی‌تر توجه و نظر داشته باشیم یکی از بزرگترین ضعف‌های کشور حوزه بازاریابیست، بعد از اتفاقاتی که در تحریم‌ها افتاد در داخل کشور این اعتماد به نفس پیدا شد و در حوزه تولید گام‌های بسیار مثبتی برداشته شده است ولی همچنان در مارکتینگ جا دارد که کار را توسعه دهیم و حتی نگاه جهانی‌تر به آن داشته باشیم.

مدیرعامل هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات ادامه داد: مدیریت شرکت ناسیونال ایران سه نسل تلاش کرده تا محصول به روز را به مصرف کننده ایرانی برساند محصولی که همیشه لبه مدرنیته بوده است، این شرکت برند تولیپس را تولید می کند که صد در صد داخلی است.

 

سهام الدین بهرامی ادامه داد: شرکت مات سعی دارد با یک استاندارد بین المللی یک راه بلند مدت برای همکاری با تیم مدیریت تولیپس داشته باشد و کمک کنیم ارزش افزوده در حوزه مارکتینگ و تبلیغات برای این شرکت تولیدی صنایع ایران و محصول تولیپس ایجاد شود.

وی در مورد این گونه تفاهم‌نامه‌ها گفت: در دنیا این تفاهم‌نامه‌ها مرسوم است و آژانس‌های تبلیغاتی همیشه در کنار برندهای بزرگ و تولید کنندگان برای مدت‌های طولانی قرار می گیرند. مهمترین اتفاقی که در این گونه قراردادها می‌افتد تعهدیست که طرفین به هم می‌دهند و حاشیه‌ها کنار زده می‌شود و تاکید بر اصل موضوع می‌گردد. می‌توانیم با این قراردادها یک پلن بلند مدت برنامه‌ریزی کنیم.

بهرامی تاکید کرد: البته اینگونه نیست که آژانس تبلیغاتی به تنهایی این حرکت را داشته باشد حتماً با جمع شدن و تیم شدن با مارکتینگ خیلی حرفه‌ای شرکت ناسیونال ایران این کار پیش خواهد رفت، نزدیکی ما با راهبردهایی که مدنظر برند تولیپس و برندهای دیگر این شرکت خواهد بود موجب می شود بتوانیم به صورت توسعه‌ای بلند مدت برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

امضای قرارداد همکاری بلند مدت شرکت ناسیونال ایران و هلدینگ بازاریابی و تبلیغاتی مات

پرسش و پاسخ

در ادامه برنامه از اصحاب رسانه برای مطرح کردن پرسش های خود دعوت به عمل آمد و مدیران دو شرکت به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.

لازم به ذکر است که اصحاب رسانه با استقبال از چنین نشستی نسبت به ادامه روند امضای چنین تفاهم نامه هایی با دیگر برندها ابراز امیدواری کردند.

مراسم امضای تفاهم نامه

در پایان مراسم دو مدیر عامل با امضای تفاهم نامه و تبادل آن به این همکاری رسمیت بخشیده و نسبت به تداوم این همکاری در طولانی مدت ابراز امیدواری کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز