خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گروه خودرو سازی بهمن شرح داد:

محصولات جدید بهمن خودرو در راه بازار/ تولید خودروهای برقی و هیبریدی با تیراژ بالا + فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۹۴۸

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن با بیان اینکه این شرکت نیز مانند دیگر شرکت‌های خودروسازی با مشکلات عدیده‌ای همچون مشکلات ارزی مواجه بوده است، گفت: اما علی‌رغم همه اینها در حال توسعه تولیداتمان هستیم، هرچند که اگر موانع سر راهمان نبود، قطعا اهداف بالاتری هم داشتیم که به آن دست پیدا کنیم.

به گزارش ایلنا، بیوک علیمرادلو با بیان این مطلب افزود: در گروه خودروسازی بهمن، افزایش تولیدی را پیش‌بینی کرده‌ایم و پیرو آن تغییرات خوبی در توسعه تجهیزات و فضاهای تولید در حال انجام است و امیدواریم به ظرفیت‌های خوبی که بازار از ما انتظار دارد، برسیم؛ چراکه باتوجه به کیفیت محصولات بهمن خودرو، درخواست و تقاضای بازار از ما بیشتر از توان تولید ما بوده است؛ اقدامات انجام گرفته باعث شد که در سال گذشته تحول خوبی در محصولات اتفاق بیفتد و محصولات بهتر و ایمن‌تری وارد بازار شود.

رقابت سازنده بین خودرو سازان

وی در ادامه گفت: رقابت خوبی بین خودروسازان کشور برقرار است که نمود آن را امسال در نمایشگاه خودرو مشاهده کردیم و همین نمایشگاه را وقتی با دوره‌‌های قبل مقایسه می‌کنیم، تنوع زیادی در همه بخش‌ها اتفاق افتاده است و رقابت خوبی بین خودروسازان وجود دارد که این رقابت هم همیشه باعث برکت می‌شود و امیدواریم پیشرفت‌های بیشتری را هم شاهد باشیم.

علیمرادلو عنوان کرد: در گروه خودروسازی بهمن علاوه بر توسعه و افزایش محصولات فعلی، محصولات جدیدی نیز در دست تولید داریم و به تولیدات ما اضافه می‌شود که برخی از آنها مانند XP1 را در نمایشگاه ارائه شد.

خودروهای برقی

وی اضافه کرد: در کنار این دست محصولات، تحولات آرام و پیوسته‌ای را نیز به سمت خودروهای برقی دنبال می‌کنیم و این محصولات را در دستور کار داریم که تلاش کردیم امسال محصولاتمان را به بازار برسانیم؛ در همین راستا خودروی E-QM5 طی روزهای آینده از گمرک ترخیص و اولین سری آن وارد بازار می‌شود که افراد شخصی و شرکت‌های تاکسیرانی که بخواهند آن را در کلانشهرها و شهرها بکار گیرند، می‌توانند آن را خریداری نمایند.

وی در مورد این خودرو توضیح داد: محصول بسیار خوبی که آزمایش‌های خود را پس داده و مسافت‌های طولانی‌تری را شخصا با این خودرو طی کرده‌ام؛ مثلا هفته گذشته مسافت 380 کیلومتری تا کارخانه "بهمن دیزل" با یک شارژ اولیه 80 درصدی با این خودرو طی کردیم و بعد از برگشت هم 15 درصد از شارژ آن باقی مانده بود. امیدواریم این خودرو سریع‌تر وارد بازار شود.

علیمرادلو با بیان اینکه دومین محصول الکتریکال ما که در نمایشگاه رونمایی شد، NETA U است، گفت: همچنین توافقی را با یک شرکت خودرو سازی دیگر برای توسعه شبکه شارژ انجام می‌دهیم.

خودروی هیبریدی

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن در ادامه عنوان کرد: محصول جدید دیگری در خودروی سواری خواهیم داشت که یک خودروی هیبریدی است و با همکاری گروه بهمن و  شرکت  NETA این محصول توأمان در ایران و چین تولید و به بازار عرضه خواهد شد؛ کار مشترکی است که کارکرد شارژ بالا و حدود 1300 کیلومتری دارد و امیدواریم که در 6 ماهه دوم سال آینده وارد بازار شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌های دیگری هم در بحث خودروهای پرتیراژ کار خواهیم کرد که به‌موقع اطلاع‌رسانی آن انجام خواهد شد، گفت: با توجه به قابلیت‌های گروه بهمن و توانایی‌هایی که در قطعه‌سازی دارد، محصولات پرتیراژی را به بازار عرضه خواهیم کرد.

وانت

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن در مورد وانت‌های تولیدی این شرکت نیز با بیان اینکه وانت «کارا» از چرخه تولید خارج خواهد شد، گفت: تلاش می‌کنیم که محصولات جدیدی جایگزین آن کنیم و در همین راستا وانت‌های کاپرا B و کاپرا U  از جمله محصولاتی است که جایگزین خواهند شد که همین الان نیز تولید می‌شوند و امیدواریم در آینده با تیراژ بیشتر آنها را روانه بازار کنیم.

علیمرادلو اضافه کرد: همچنین عرضه وانت  G9به بازار شروع شده و برای سال آینده برنامه‌های مفصلی داریم که در تیراژ بالا این محصول را تولید کنیم.

وی افزود: در کنار این محصولات، محصول مورد علاقه خودم یعنی «اینرودز» است که آرام ولی پیوسته جای خود را در بازار باز خواهد کرد و امیدواریم شاهد تولید انبوه این محصول در گروه بهمن باشیم.

محصولات جدید بهمن خودرو در راه بازار/ تولید خودروهای برقی و هیبریدی با تیراژ بالا + فیلم

بهمن دیزل

علیمراد لو سپس به شرکت بهمن دیزل اشاره کرد و گفت: این شرکت شرایط خوبی داشته و محصولات جدیدی را وارد بازار می‌کند که شخصا از آنها هیجان‌زده هستم؛ چون محصولات خوبی هستند.

در بخش تجاری هم به دلیل رقابتی که در بازار برقرار است، باعث شده که محصولات خیلی بهتر و با قیمت مناسب‌تری به بازار عرضه شود و قیمت‌ها متعادل شده است.

وی در مورد «سیبا موتور» نیز گفت: این شرکت، بعد از بحران‌هایی که به‌خاطر تحریم‌ها در چند سال گذشته با آن درگیر بود، پارسال و امسال توانستیم تا حدود زیادی مشکلات را حل کنیم و  J6-460 را به بازار عرضه کردیم که این محصول در بورس هم عرضه شد و 6 برابر عرضه ما درخواست خرید داشت.

علیمرادلو اضافه کرد: سال آینده  J7 را نیز عرضه خواهیم کرد و با توجه به مشخصاتی که دارد، در رده‌های بالای بازار خواهد ایستاد.

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن ادامه داد: سال آینده تولید محصولات سبک سیبا موتور هم شروع خواهد شد و محصولات 6/5 و 8/5 تن را به بازار ارائه خواهیم کرد؛ همچنین در سیبا موتور تولید محصولات جفت‌محور ما نیز شروع شده و در آینده به بازار عرضه می‌شود.

علیمرادلو گفت: سیبا موتور شرکت خوبی است که روی محصولات ثابت و استیبلی در سال‌های گذشته کار کرده و جای خودش را در بازار باز کرده است.

اتوبوس

وی به محصولات اتوبوس تولیدی این شرکت هم اشاره و گفت: در تولید اتوبوس هم امسال خیلی کار کردیم؛ علی‌رغم اینکه تولیداتمان را عملا امسال به‌طور رسمی شروع کردیم، پارسال نیز تعداد کمی تولید کرده بودیم که اقبال خوبی از آن انجام شد. یک قرارداد 100 دستگاهی برای تامین اتوبوس شهر تبریز را تحویل دادیم؛ قرارداد 500 دستگاهی تهران را داریم که در در حال تحویل هستیم و تا شب عید بیش از 100 دستگاه آن را تحویل خواهیم داد و برای سال آینده هم برنامه چند برابری برای تولید اتوبوس‌های 12 متری شهری داریم.

علیمرادلو اضافه کرد: در کنار اینها اتوبوس‌های 18 متری (BRT) را شروع کردیم؛ یک قرارداد جاری با اصفهان داریم و در تهران و تبریز نیز برنامه‌های مفصلی روی اتوبوس‌های 18 متری داریم که این هم برای شرکت حجم کار مناسبی است.

وی گفت: خبر خوب در رابطه با اتوبوس اینکه، اتوبوس 12 متری برقی را در سال آینده شروع خواهیم کرد که محصول آن تا پایان سال رونمایی می‌شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن در مورد اتوبوس‌های بین شهری نیز گفت: تلاش کردیم که اتوبوس‌های 9 متری به این نمایشگاه برسد اما در یک مراسم جداگانه آن را به بازار ارائه خواهیم کرد. همچنین اتوبوس 12 متری بین شهری هم در سال آینده ارائه خواهیم کرد که در حمل و نقل بین شهری بتوانیم نقش مناسبی داشته باشیم.

موتور سیکلت

علیمرادلو در خصوص تولید موتورسیکلت توسط گروه خودروسازی بهمن نیز گفت: در زمینه موتورسیکلت هم آهسته و پیوسته اما محکم حرکت می‌کنیم؛ در این هفته موتور برقی کار «ایران دوچرخ» که توسط مهندسان خودمان طراحی شده و کاملا منطبق با نیاز مصرف کننده ایرانی است را در نمایشگاهی با حضور مقام معظم رهبری رونمایی کردیم و امیدواریم این محصول هم در شرکت بهمن به‌صورت پرتیراژ تولید شود.

وی اضافه کرد: قدم مهم این است که این محصول طراحی خودمان است و محصولات بیشتری را نیز در آینده طراحی و تولید خواهیم کرد.

حجم ویدیو: ۲۶.۰۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۵۱ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز