خبرگزاری کار ایران

خط تولید مواد شوینده در مشهد، تهران، خوزستان، اصفهان (راه اندازی با فراز صنعت)

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۱۳۰

خط تولید مواد شوینده در مشهد، تهران، خوزستان،اصفهان، شیراز، کرج و تمامی ایران به سرعت در حال راه اندازی است و این کسب و کار به عنوان یکی از پردرآمد ترین کسب و کارهای موجود با سرمایه پایین شناخته می شود.

از آن جا که حاشیه سود راه اندازی خط شوینده بسیار مناسب است و از طرفی این کسب و کار را می توان با سرمایه کمی نیز راه اندازی کرد، بسیاری از کارآفرینان به سمت و سوی راه اندازی خط تولید مواد شوینده گام برداشته اند.

با بررسی شرکت های بزرگ در جهت راه اندازی خط تولید مواد شوینده و مصاحبه با مدیرعامل شرکت ماشین سازی فراز صنعت، میزان سرمایه برای راه اندازی خط تولید شوینده مشخص شد ضمن این که هر کسی می تواند برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده در هر جای ایران یا خارج از کشور اقدام به مشاوره با کارشناسان فراز صنعت کند و با شماره های زیر تماس بگیرد.

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

خط تولید مواد شوینده در تهران

خط تولید مواد شوینده در مشهد، تهران، خوزستان، اصفهان (راه اندازی با فراز صنعت)

تهران به عنوان پایتخت ایران به عنوان بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر شناخته می شود. به همین دلیل هر کسب و کاری در تهران در صورت راه اندازی با استراتژی درست، بازخورد مطلوبی می تواند داشته باشد مخصوصا اگر به تولید کالایی پرداخته شود که جزء کالاهای اساسی خانوار است که در این صورت می تواند بسیار بازدهی داشته باشد.

خط تولید مواد شوینده یکی از بهترین انتخاب ها برای راه اندازی کسب و کار در تهران است به شرط این که فضای رقابتی را درک کرده و استارت خود را به صورت محلی و منطقه ای بزنید.

اگر قصد راه اندازی خط تولید شوینده دارید و یا این که می خواهید تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنید می توانید با شرکت فراز صنعت به مشاوره بپردازید و خط تولید خود را به صورت صفر تا صد با قیمت رقابتی و کیفیت تضمینی راه اندازی کنید.

راه اندازی خط تولید مواد شوینده در مشهد

مشهد نیز جزء کلان شهرها به حساب می آید و به دلیل وسعت بالا و همچنین جمعیت بالایی که دارد و از طرفی شهری توریستی می باشد بهترین مکان برای راه اندازی کسب و کار است. راه اندازی خط تولید مواد شوینده در مشهد نیز با این که فضای رقابتی زیادی دارد باز هم جزء بهترین گزینه ها می باشد.

خط تولید مواد شوینده در اصفهان

اصفهان نیز به عنوان پایتخت فرهنگی ایران نیز شناخته می شود و تولید مواد شوینده در این شهر نیز رونق بسیاری دارد به همین دلیل احداث کارخانه مواد شوینده می تواند گزینه مناسبی برای راه اندازی باشد.

خط تولید مواد شوینده در خوزستان

خوزستان نیز پتانسیل بالایی برای راه اندازی کسب و کارهای تولیدی دارد. امروزه کارآفرینان بزرگی در خوزستان اقدام به سرمایه گذاری می کنند و از راه اندازی کسب و کار خود در این شهر راضی هستند. تولید مواد شوینده در انواع مختلف آن می تواند گزینه بسیار مناسبی برای راه اندازی در خوزستان باشد.

آیا احداث کارخانه شوینده در شهرهای کوچک بازدهی دارد؟

مواد شوینده یکی از پرمصرف ترین کالاهای اساسی خانواده ها می باشد به همین دلیل هیچ خانه ای را نمی توان بدون وجود محصولات شوینده تصور کرد به همین دلیل این محصول در شهرهای کوچک، روستاها و هر جایی که انسان زندگی می کند مورد تقاضا می باشد و تا زمانی که تقاضا باشد تولید می تواند بسیار منطقی و درآمد زا باشد.

سرمایه لازم برای راه اندازی خط شوینده چقدر است؟

با توجه به بررسی های انجام شده و و اطلاعاتی که از شرکت ماشین سازی فراز صنعت گرفته شده است با صرف نظر از مکان مورد نیاز، برای راه اندازی خط تولید مواد شوینده در اندازه مطلوب و با حجم تولید مناسب با سه نوع سرمایه امکان راه اندازی آن وجود دارد.

صرف نظر از این که بخواهید تولید مواد شوینده را در منزل و با صورت خانگی در حجم پایین راه اندازی کنید.

سرمایه لازم برای تولید مواد شوینده به شرح زیر است:

  1. 450 میلیون سرمایه: با این مبلغ می توان یک خط تولید نیمه اتوماتیک و با استانداردهای مناسب راه اندازی کرد. 450 میلون، بهترین مبلغ برای راه اندازی خط تولید شوینده به صورت نیمه اتوماتیک می باشد؛
  2. 700 میلیون سرمایه: با مبلغ 700 میلیون تومان می توان خط تولید شوینده را به صورت نیمه اتوماتیک اما در سطح گسترده تری ایجاد کرد.
  3. سرمایه 2 میلیارد تومانی: مبلغ دو میلیارد بهترین سطح سرمایه گذاری برای راه اندازی خط تولید شوینده به صورت تمام اتوماتیک می باشد که در این خط تمامی تجهیزات به صورت فول اتوماتیک طراحی شده اند.

البته می توان با توجه به نیاز و سطح تولید خود درخواست سفارشی سازی محصولات داشته باشید که ممکن است هزینه های شما کمتر و یا بیشتر نیز شود.

تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید مواد شوینده

  1. دستگاه تصفیه RO: جهت آماده سازی آب مورد نیاز برای تولید مواد شوینده؛
  2. مخزن استیل و ساخت به همراه پمپ غلیظ کش: آب تصفیه شده در مخازن مخصوص نگهداری می شود و بعد از آن برای تولید به همراه فرمولاسیون در مخزن استیل ریخته می شود؛
  3. دستگاه پرکن مایعات: دستگاه پرکن مایعات انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز خط تولید از آن استفاده می شود؛
  4. لیبل زن صنعتی: دستگاه لیبل زن صنعتی یکی از دستگاه های مورد نیاز برای خط تولید است که توسط آن عملیات لیبل زنی و برچسب زنی روی محصولات انجام می شود که آن نیز انواع مختلفی دارد؛

البته تجهیزات دیگری نیز با توجه به نوع خط تولید شما مورد نیاز است که هنگام مشاوره از ریز جزئیات آن با خبر خواهید شد.

شرکت ماشین سازی فراز صنعت با بیش از 20 سال سابقه در زمینه راه اندازی خط تولید مواد شوینده در مشهد، تهران، شیراز، اصفهان، قم، کرج، خوزستان، اهواز و تمامی شهرهای ایران فعالیت می کند و مشتریان زیادی در ایران و خارج از کشور از قبیل روسیه، افغانستان، آفریقا، ترکمنستان، عراق و... نیز دارد.

برخی از خطوط شوینده، غذایی و شیمیایی که توسط فراز صنعت راه اندازی شده اند

  1. شرکت پگاه تبریز؛
  2. شرکت بارفتن؛
  3. شرکت سورملینا؛
  4. شرکت رامین گستر شرق؛
  5. شرکت گل سم گرگان؛
  6. شرکت scaniom؛
  7. شرکت امگانا؛
  8. شرکت کینگ واش؛
  9. برند نگاه (افغانستان)؛
  10. برند قطره افغانستان؛
  11. برند beon (آفریقا، کامرون)؛
  12. برند سپیتا؛
  13. و صدها شرکت بزرگ و کوچک که توسط ماشین سازی فراز صنعت در ایران و خارج از کشور راه اندازی شده است.

برخی از مزایای راه اندازی خط تولید مواد شوینده توسط فراز صنعت

خط تولید مواد شوینده در مشهد، تهران، خوزستان، اصفهان (راه اندازی با فراز صنعت)

  • دوام، استحکام و عمر مفید بالا؛
  • گارانتی ۲ ساله بدون قید و شرط؛
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله با پشتیبانی بسیار قوی؛
  • امکان سفارشی سازی در تولید دستگاه ها طبق نیاز مشتری؛
  • ایجاد قیمت های رقابتی؛
  • نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها در محل؛
  • آموزش رایگان پرسنل شما برای کارایی بهتر؛
  • مشاوره رایگان برای ایجاد انواع خط تولید؛
  • تحویل به موقع و خیلی سریع زود تر از زمان درج شده در قرار داد؛
  • تولید اختصاصی توسط شرکت فراز صنعت؛
  • و دیگر خدماتی که بعد از خرید از متوجه آن خواهید شد.

در صورت تمایل به مشاوره رایگان و خرید تجهیزات برای راه اندازی خط تولید شوینده می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید:

مدیریت: ۰۹۱۵۶۰۰۰۰۸۷

مهندس فنی: ۰۹۱۵۹۱۵۲۰۱۰

پاسخگوی واتس آپ: ۰۹۱۵۶۶۶۴۴۳۹

منبع: https://farazsanat.ir/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز