خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌کند:

بازدید روزانه 8 الی 10 هزار گردشگر راهیان نور از آبادان و خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۵۸۰

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: آثار به جامانده از دوران دفاع مقدس در آبادان و خرمشهر، جاذبه‌های گردشگری فراوانی را در حوزه جنگ به وجود آورده است که افراد زیادی را به سمت بازدید از آثار دفاع مقدس سوق می‌دهد.

 

امیر هوشنگ بابا مرادی در گفتگو با ایلنا؛ در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: گردشگری دفاع مقدس از با اهمیت ‌ترین زوایای گردشگری منطقه آزاد اروند محسوب می‌شود. بنابراین در غرفه سازمان منطقه آزاد اروند سعی بر نشان دادن ظرفیت‌های گردشگری آبادان و خرمشهر داریم تا گردشگران داخلی و خارجی از این ظرفیت‌های شگرف مطلع شوند.

وی ادامه داد: خرمشهر و آبادان علاوه بر گردشگری حوزه دفاع مقدس به دلیل وجود رودخانه‌های پر آب کارون، بهمن شیر و اروند در حوزه‌های گردشگری دیگر از جمله گردشگری آبی، سلامت و خوراک، طبیعت گردی و گردشگری تالابی زبانزد بوده و در جذب گردشگران موفق عمل کرده است.

بابا مرادی در پایان اظهار داشت: گردشگری آیینی و دینی نیز حوزه دیگری محسوب می‌شود که دارای اهیمت بسیاری است چرا که سالانه حدود 2 میلیون ورود و خروج از مرز شلمچه به واسطه اربعین حسینی صورت می‌گیرد و به عنوان دوره‌ای مهم در حوزه گردشگری یاد می‌شود.

حجم ویدیو: ۱۴.۷۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۲۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز