خبرگزاری کار ایران

حماسه حضور در میدان؛

کارکنان فولاد مبارکه پای صندوق‌های رأی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۷۲۳

وقتی پای حضور در میدان و غیرت میهن در میان باشد برای کارکنان فولاد مبارکه فرقی نمی‌کند که این حضور از جنس تولید حداکثری باشد یا حاضر شدن پای صندوق‌های رأی. برای آن‌ها عمل به تکلیف با ایفای نقش به‌موقع و مؤثر در عرصه صنعت و اقتصاد کشور و امیدآفرینی در جامعه مهم‌ترین اولویت است به همین سبب کارکنان بلندهمت فولاد مبارکه روز جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1402 از ساعت 8 صبح با شوری مثال‌زدنی پای صندوق رأی سیار در شرکت آمدند تا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان به سهم خود ایفای نقش کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان، طبق هماهنگی مسئولان فولاد مبارکه و منطقه، با استقرار صندوق‌های سیار در نواحی ناحیه آهن‌سازی، فولادسازی نورد گرم، نورد سرد و مجتمع فولاد سبا و با حضور پرشور مدیران و کارکنان نواحی یادشده پای صندوق‌های رأی برگزار شد.

در جریان برگزاری این انتخابات برخی از معاونان و مدیران شرکت نیز که همدوش سایر مردم و کارکنان در این حماسه‌آفرینی حضور داشتند در مصاحبه با خبرنگاران چنین گفتند:

علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه:

آفرینندگان صحنه‌های شور و عظمت و افتخار در پای صندوق‌های رأی امروز در واقع ترسیم‌گران مسیر رشد برای فردای میهن عزیزمان هستند. فولاد مبارکه به‌عنوان مولود انقلاب اسلامی در شرایطی توانسته است مسیرهای رشد و پیشرفت خودش را طی کند و خود را به‌عنوان یک شرکت جهان‌تراز معرفی کند که به‌خوبی به تعالی و رشد کارکنان خود پرداخته است و آن‌ها را انتخاب‌گرانی نکته‌سنج و دانا پرورانده است؛ ازاین‌رو می‌بینیم این کارکنان در حوزه تجهیزات، فرایندها و مسیرهایی که طی می‌کنند به‌خوبی می‌دانند که راه موفقیت راه انتخاب است. امیدواریم از میان نخبگان و فرهیختگانی که کاندید شده‌اند، بهترین افراد با اراده ملت عزیز برگزیده شوند و با قرار گرفتن در کرسی صندلی‌های مجلس و خبرگان رهبری بهترین‌ها را برای عزتمندی و سربلندی ایران عزیز رقم بزنند.

حسین مدرسی‌فر، مدیر بهداشت حرفه‌ای ایمنی و محیط‌ زیست:

ازآنجاکه افرادی که به مجلس راه پیدا می‌کنند نقش تعیین‌کننده‌ای در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های این آب‌وخاک دارند، حضور و انتخاب بهترین افراد از سوی ملت بسیار حائز اهمیت است. این نمایندگان چهار سال زمام قانون‌گذاری در مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند و طبیعتاً افراد اصلح‌ و فرهیخته‌ می‌توانند در شرایطی که تحریم‌ها اقتصاد کشور را نشانه رفته است، نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت کشور داشته باشد.

قاسم خوشدل‌پور، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم:

کارکنان فولاد مبارکه علاوه بر تأثیرگذاری حداکثری در جبهه صنعت فولاد کشور، امروز نیز پای صندوق‌های رأی با شور و اشتیاق هرچه‌تمام‌تر، هم‌دوش سایر آحاد مختلف جامعه حاضر شدند. کارکنان فولاد مبارکه در طول سال، تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا به رکوردهای تازه‌تری دست یابند. افزایش کمّی و کیفی محصولات امروزه بیش از هر زمان دیگر نیاز به حمایت مسئولان بلندپایه کشور دارد؛ ازاین‌رو نمایندگان مجلس می‌توانند با وضع قوانین حمایتی، از روند رو‌به‌رشد تولید در کشور به بهترین شکل ممکن حمایت کنند.

محسن استکی، مدیر محصولات سرد فولاد مبارکه:

انتخاب نماینده اصلح مسلماً به نفع صنعت و کل کشور خواهد بود. امروز در کشور و به‌خصوص در صنعت با مشکلاتی در حوزه‌های انرژی، مواد اولیه، گمرک، واردات و صادرات و تأمین قطعات و خدمات مواجهیم که قانون‌گذاری درست و اتخاذ تصمیمات سریع‌تر از سوی نمایندگان اصلح می‌تواند این مشکلات را حل کند.

محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی:

امروز در تمامی نواحی فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا که صندوق سیار در آنجا مستقر شد، شاهد حضور پرشور کارکنان بودیم. کارکنان مجموعه فولاد مبارکه همان‌گونه که نقش بسزایی در گردش چرخ صنعت فولاد و پیشرفت کشور دارند، امروز هم بحمدالله تکلیف خود را با حضور پای صندوق‌های رأی به‌خوبی ادا کردند و به‌ فرمان مقام معظم رهبری در جهت حضور حداکثری در انتخابات لبیک گفتند. به خاطر داشته باشیم حضور نمایندگانی که به قوانین و موضوعات اقتصادی کشور اشراف داشته باشند می‌تواند به وضع قوانین و یا پیشگیری از قوانینی که سد راه اقتصاد و صنعت کشور باشد کمک کنند.

محمود محمدی فشارکی، مدیر مجتمع فولاد سبا:

 امروز همکاران مجتمع فولاد سبا همراه و همگام با سایر مردم کشور عزیزمان پای صندوق‌های رأی حاضر شدند. حضوری که نشان‌دهنده علاقه و تعصب آن‌ها به کشور اسلامی است و امیدواریم با این حضور خود به انتخاب نمایندگان اصلح و در ادامه آن حل مشکلات کشور کمک کرده باشند و شاهد پیشرفت کشور عزیزمان ایران باشیم.

بهمن خلیلی، مدیر عملیات مجتمع فولاد سبا:

انتخابات ابتدای تغییر و تحول است و ما اگر انتظار داریم تغییر و تحولی در کشور و منطقه خود شاهد باشیم باید بدانیم این تغییر و تحول از انتخابات شروع می‌شود؛ به همین منظور کارکنان فولاد سبا پای صندوق‌های رأی آمدند تا علاوه بر نقش‌آفرینی در صنعت در تعیین و انتخاب نمایندگان شایسته نیز تأثیر داشته باشند.

داریوش دریابار، مدیر انرژی سیالات مجتمع فولاد سبا:

 شرکت در انتخابات بر همه ما تکلیف شده است و همه ما طبق آموزه‌های دینی مبین اسلام در برابر مشکلات و موضوعات کشور به‌نوعی مسئول هستیم. در چنین شرایطی انتخاب نمایندگان شایسته می‌تواند به رفع مشکلات موجود و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کند. امروز شاهد بودیم که کارکنان فولاد سبا با حضور خود در عرصه انتخابات تلاش کردند که در مسیر اهداف نظام حرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز