خبرگزاری کار ایران

پرداخت انواع قبوض خدماتی به صورت خودکار و بدون جریمه دیرکرد!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۴۰۷

اگر قصد دارید با سریع‌ترین روش پرداخت قبض برق و سایر قبوض آشنا شوید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در حال‌ حاضر، تسویه تمامی قبوض به‌صورت غیرحضوری است و شامل روش‌های تلفنی، کدهای دستوری و استفاده از اپلیکیشن‌های پرداختی می‌شود.

شما برای پرداخت قبض برق، آن‌قدر گوناگونی و تنوع پیش رو دارید که دیگر مجبور نباشید برای استعلام و تسویه بدهی، به بانک یا دفاتر پیشخوان مراجعه کنید. در این مطلب، تلاش کردیم با معرفی راه‌‌‌کارهای نوین پرداختی، شما را از چالش‌های روش‌های قدیمی نجات دهیم و به سهولت روش‌های امروزی دعوت کنیم.

امکان‌سنجی بهترین شیوه برای پرداخت قبوض

امروز در اکثر کشورهای پیشرفته، دریافت و پرداخت قبوض اعم از برق، آب، گاز و تلفن به قلمرو عملیات الکترونیکی پیوست. در واقع می‌توان گفت که بانک‌های اینترنتی پا به عرصه گذاشتند تا شما بتوانید از راه دور، هر کاری که مستلزم رسیدگی است، از پرداخت قبض برق گرفته تا انتقال‌وجه در خریدهای اینترنتی، خرید بسته و استعلام موجودی را با تلفن همراه‌تان انجام دهید.

اما چه شد که طرح صدور نسخه کاغذی قبض‌ها به‌کل حذف شد؟ در گذشته نیمی از مراجعه‌های حضوری به بانک‌ها فقط برای استعلام یا پرداخت قبض بود. حالا از اتلاف زمان کارمندان بانک و خود مشترکین هم که بگذریم، سرمایه کلانی را که دولت باید برای صدور قبض‌ها درنظر می‌گرفت، نمی‌توانیم نادیده بگیریم.

وقتی پای خدمات الکترونیکی و بانکداری قبض‌ها به دنیای ما باز شد، هزینه ناشی از اتلاف وقت و نیروی انسانی هم کنار رفت. افراد توانستند در هر مکان و زمان، نسبت به مبلغی که باید بابت مصرف انرژی بپردازند، آگاه شوند و برای پرداخت به‌موقع آن قبل ‌از قطعی خدمات، چاره‌ای بیاندیشند. علاوه‌بر همه این‌ها، الکترونیکی‌شدن قبوض از آسیب به پوشش گیاهی و تخریب محیط‌زیست هم تا حد زیادی ممانعت کرد.

سریع‌ترین راهی که برای پرداخت قبض برق پیش رو دارید

پرداخت انواع قبوض خدماتی به صورت خودکار و بدون جریمه دیرکرد!

چندی قبل، مراجعه به بانک‌ها تنها راه پرداخت قبض بود. قابل تصور است که این روش چه مشکلاتی به‌همراه داشت. در حال ‌حاضر هیچ‌یک از بانک‌ها خدمات پرداخت حضوری قبض را به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند. پس چاره چیست؟

راه جایگزینی که برای دریافت و پرداخت قبوض وجود دارد، استفاده از کدهای دستوری (USSD) و سرویس‌های گویا است. به‌نظر خودتان، این روش‌ها می‌توانند سرعت بالایی به شما بدهند؟ اگرچه با این روش‌ها، دیگر لازم نیست مشترکین وقت خود را در ترافیک یا صف طولانی شعب بانک‌ها صرف کنند، اما از طرف‌ دیگر، هرکسی حوصله سروکله‌زدن با کدهای مختلف را ندارد.

آخرین راهی که شما را سریع‌تر به مقصد می‌رساند، استفاده از همراه بانک‌ها یا به ‌عبارتی دیگر، همان اپلکیشن‌های پرداختی است. فکر نمی‌کنیم امروز کسی با چنین نرم‌افزارهایی ناآشنا باشد؛ چراکه همه به‌نوعی جزء کاربران آن‌ها برای اهداف مختلف هستیم. شما از چه اپلیکیشنی برای پرداخت قبوض استفاده می‌کنید؟

پرداخت قبض برق و سایر قبوض با سوپر اپلیکیشن تاپ

امروز با رشد تکنولوژی نرم‌افزار و سیستم پرداخت، شاهد ظهور اپلیکیشن‌های جدیدی برای پرداخت قبوض و سایر خدمات هستیم که از توانمندی و امکانات خوبی هم برخوردارند. در این ‌بین، شاید برای شما هم سوال باشد که از میان اپلیکیشن‌های پرداختی مختلف، کدام‌یک از آن‌ها گزینه مناسب‌تری برای نصب هستند و امنیت حساب‌ها و اطلاعات موجود در گوشی‌ها را تامین می‌کنند؟

ما تاپ را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با نصب این نرم‌افزار همه‌کاره، می‌توانید تمام فعالیت‌های خدماتی و مالی خود را پیش ببرید. تاپ همچنین از اشغال ‌شدن بیش از حد حافظه گوشی شما با نرم‌افزارهای مختلف و احتمال کاهش امنیت فعالیت‌های شما پیشگیری می‌کند.

زیبایی و طراحی بصری مطلوب این نرم‌افزار، عملکرد فنی باثبات، بهره‌وری از کیف پول دیجیتالی برای سهولت‌بخشی به تراکنش‌ها، قابلیت‌های جامع و گسترده و سرعت بی‌نظیری که در بستر سوپر اپلیکیشن تاپ تجربه می‌کنید، همگی جزء ویژگی‌هایی هستند که سبب محبوبیت تاپ در بین کاربران میلیونی آن شده است.

پرداخت قبض برق در تاپ، بدون نیاز به وارد کردن شناسه پرداخت

اگرچه استفاده از نرم‌افزارهای پرداختی، به‌ خود‌ی ‌خود سهولت زیادی را در پیگیری امور به شما می‌دهند اما با فعال‌شدن سرویس پرداخت خودکار در آن‌ها، شک نکنید این سهولت چندبرابر خواهد شد. این سرویس به اپلیکیشن اجازه می‌دهد تا در سررسیدهای معین، مبلغ ازپیش‌تعیین‌شده‌ای را به‌صورت خودکار از حساب فرد برداشت کند.

تاپ هم مانند خیلی از اپلیکیشن‌های پرداختی، از این سرویس بهره می‌برد تا کاربران از کارکردهای متنوع آن مانند تسویه قبض‌های خدمات شهری، انرژی، تلفن همراه و صورت‌حساب‌های مشابه، به‌صورت خودکار استفاده کنند. با سرویس پرداخت خودکار در تاپ، امکان هیچ‌گونه تاخیری را نخواهید داشت.

نحوه فعال‌سازی سرویس پرداخت خودکار در تاپ

با قابلیت برداشت مستقیم، کاربر می‌تواند پرداخت‌های تکرارشونده خود را در یک قرارداد امن تعریف کند تا به‌صورت خودکار و مطابق با آنچه که خود شخص تعیین کرده، انجام شود. با این روش، کاربر دیگر دغدغه‌ای بابت انجام به‌موقع امورات خود ندارد و مجبور نیست که هربار با وارد کردن اطلاعات کارت یا مشخصات مندرج بر قبض مانند شناسه، روند پرداخت را طی کند.

طراحان سوپر اپلیکیشن تاپ کاملا به این موضوع واقف هستند که برخی پرداخت‌های ما در بازه‌های زمانی مختلف تکرار می‌شوند. آن‌ها این امکان را فراهم کردند تا شما با ورود به تنظیمات اپلیکیشن، انتخاب گزینه شارژ خودکار کیف‌پول و همچنین فعال‌‌کردن سرویس پرداخت خودکار، نیازی نباشد هربار با شناسه پرداخت خود به این اپلیکیشن مراجعه کنید.

روش پرداخت قبض برق و سایر قبوض در اپلیکیشن تاپ

سوپراپلیکیشن تاپ، سریع‌ترین روش برای پرداخت قبض با موبایل است. مراحل پرداخت تمامی قبوض در تاپ، مشابه است. ما نحوه تسویه بدهی مصرف انرژی برق را در مراحلی که باید طی کنید، بیان کرده‌ایم تا با کلیت ماجرا آشنا شوید.

  • ورود به قسمت قبض در تاپ و افزودن گزینه قبض برق

  • وارد کردن شناسه قبض برق

  • انتخاب یک نام دل‌خواه به‌جهت عدم وارد کردن مجدد اطلاعات در مراحل بعدی

  • لمس گزینه پرداختی و مشاهده مبلغ پرداختی

  • پرداخت قبض با کارت بانکی یا تاپ کیف

جمع‌بندی

شاید قبل‌ترها برای پرداخت قبض برق و سایر قبوض، با پول نقد به بانک‌ها می‌رفتید اما حالا می‌توانید به‌واسطه گوشی هوشمندی که قابلیت‌های آن امروز در زندگی همه ما جریان دارد، این کار را در کسری از زمان در منزل، محل کار، مترو، پارک یا هرجای دیگری که هستید، انجام دهید.

قابلیت جذاب دیگری که برای دستیابی به سرعت و سهولت بیشتر برای‌تان فراهم است، با نام سرویس پرداخت خودکار شناخته می‌شود که در اپلیکیشن‌ها قابل فعال خواهد بود. اگر سرتان شلوغ است و خیلی اوقات فراموش می‌کنید، قبض‌هایتان را به‌موقع پرداخت کنید، سرویس خودکار به کمک شما می‌آید تا سختی وارد کردن اطلاعات را در تراکنش‌های تکراری حذف کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز