خبرگزاری کار ایران

آغاز بکار چهارمین نمایشگاه بین المللی خشکبار و آجیل در تهران

asdasd
کد خبر : ۴۴۵۴۶۳

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته((IRANNUTS2016 که در آن بیش از یکصد شرکت و واحد تولیدی و فرآوری و همچنین شرکت های بزرگ صادراتی حضور دارند، امروز و با حضور مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت،وزارت جهاد کشاورزی،رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و روسای انجمن ها و اتحادیه های مرتبط در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش ایلنا؛ چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته؛ در این نمایشگاه بیش از یکصد شرکت داخلی علاوه بر عرضه و ارائه انواع خشکبار،آجیل و میوه های خشک؛ نوین ترین دستگاه ها،تجهیزات و صنایع مختلف مربوط به فرآوری و بسته بندی های صادراتی خشکبار را نیز به نمایش گذاشتند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است هیئت های تجاری 16 کشور از جمله کشورهای مختلف جهان از این نمایشگاه که در سالن خلیج فارس(44) برگزار می شود، بازدید کنند.
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک که نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش یافته است، با مشارکت سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران ،معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی ،دفترتوسعه تجارت وزارت جهاد کشاورزی ،انجمن پسته ایران ،اتاق های بازرگانی کشورهای اسلامی وسازمان حلال و انجمن ها و اتحادیه های خکشبار و صنایع وابسته برگزار می شود.
برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته با هدف توسعه و افزایش تولید خشکبار کشور، یافتن بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات تبدیلی،فرآوری و بسته بندی خشکبار ، اشتغالزائی و توجه مسئولان به این صنعت برپا شده است.
این نمایشگاه فرصتی است تا علاوه بر شناسایی و معرفی توانمندی های این صنایع ، زمینه های ایجاد و تبدیل و استمرار این نمایشگاه به کانون صنعت خشکبار منطقه، فراهم شود.
در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک همچنین تولید کنندگان و توزیع کنندگان آجیل و خشکبار ، شرکت ها ، کارخانه ها و کارگاه های بسته بندی خشکبار ، واحد ها و کارگاه های پوستگیری ، بودادن ، شرکت های پاستوریزه کردن خشکبار، واحد های درجه بندی، خلال و پودر کردن خشکبار، شرکت ها ، کارخانه ها و کارگاه های فرآوری میوه و سبزیجات خشک، زرشک وعناب، زعفران، چای و قهوه، ادویه و چاشنی و واحد های 
تولیدی و صادراتی حبوبات، غلات، شرکتهای چاپ و بسته بندی و شرکتهای دانش بنیان و همچنین شرکتهای بازرگانی حضور و مشارکت دارند.
در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار: صنایع تبدیلی و جنبی خشکبار، نهادهای کشاورزی (کود ، بذر ، سم و...)،شرکت های دانش بنیان،شرکت های بازرگانی و انجمن ها و تشکل های وابسته هم حضور دارند و کالاها و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.
در کشورمان سالانه حدود دویست هزار تن پسته، صد و شصت هزار تن کشمش، صد و پنجاه هزار تن مغز گردو، یک میلیون و دویست هزار تن خرما ، سی و پنج هزار تن انجیر، پنجاه هزار تن بادام درختی ، سیصد و سی تن لوبیا ، نود هزار تن عدس، سیصد هزار تن نخود و دویست و هفتاد تن زعفران تولید می شود.در حال حاضر سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار خشکبار از ایران به کشورهای مختلف صادر می شود. انواع خشکبار ایران به بیش از ۵۰ کشور جهان 
از این کشورها عبارتند از جمله آلمان ،آمریکا، فرانسه، انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، نروژ، پرتغال، کشورهای حوزه خلیج فارس ازجمله قطر، امارات متحده عربی ، عربستان ،کویت، کشورهای آسیائی چین ،کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و روسیه صادر می شود.
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابست از امروز تا ۲۰ دیماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز