خبرگزاری کار ایران

استقبال از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوستر

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۴۳۷

محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران اینروزها شاهد حضور خانواده ها، شهروندان، هنرمندان و صنعتگرانی است که برای بازدید ازبیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوستر ایران خود را به این محل رسانده اند. نمایشگاهی مملو از نور و زیبائیکه ترکیبی از هنر و صنعت ایرانی است.

به گزارش ایلنا؛در این نمایشگاه240 شرکت داخلی و خارجی تا30 دی ماه؛نوین ترین و جدیدترین تولیدات لوستر و چراغ های تزئینی را به نمایش گذاشته اند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوستر،چراغ های روشنائی و تزئینی ایران در فضائی بالغ بر 21 هزار متری مربع فضائی نمایشگاهی و در 11 سالن شرق نمایشگاه بین المللی تهران شامل سالن های 8 ، 9 10 ،11 ، 12 ، 13 ، سری 25 ( شامل 5 سالن ) و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است.

نمایشگاه امسال با استقابل شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده است بطوری که در بخش داخلی بیش از 10 درصد و در بخش خارجی حدود 15 درصد افزایش صورت گرفته است.

در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوستر،چراغ های روشنائی و تزئینی ایران 185 شرکت داخلی و 55 شرکت خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای چین،اسپانیا، هنگ کنگ و ایتالیاحضور و مشارکت دارند.

این نمایشگاه ترکیبی از روشنائی، نور و زیبائی خواهد بود و در آن انواع لوسترهای سقفی و دیواری، لوسترهای مساجد و زیارتگاهها ، انواع چراغ های تزئینی منزل ، شمعدانی، چراغ های تزئینی شرکت ها ، ادارات و هتل ها ،  چراغ های شهری ، چراغ های فضای باز ، مجسمه ها و تابلوهای تزئینی و صدها نوع دیگر از لوسترها و چراغ های روشنائی ارائه می شودکه چشم هر بیننده ای را خیره خواهد کرد

در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوستر ایران همچنین صنایع، دستگاهها و تجهیزات مختلف مربوط به این صنعت نیز به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه،با هدف توسعه و افزایش تولید این صنعت درکشور ، افزایش راندمان تولید ، یافتن بازارهای جدید صادراتی ، افزایش صادرات ، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات صنعت لوستر سازی جهان ، اشتغالزائی و توجه مسئولان به این صنعت برگزار می شود.

گفتنی است صنعت لوستر سازی ایران که دارای سابقه طولانی است در سال های اخیر از رشد و توسعه مناسبی برخوردار بوده و در حال حاضر با لوسترهای تولیدی کشورهای ایتالیا، اسپانیا و چک قابل مقایسه و رقابت است و در حال حاضربیش از ۸۰ درصد لوستر مورد نیاز کشور نیز در داخل تولید می شود

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی لوستر ایران تا 30 دی ماه از ساعت 12 تا 20در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز