خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل صورت گرفت؛

برگزاری جلسه تدوین مفروضات بودجه ٩٦ فولاد مبارکه

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۳۸۶

بخشیان برنامه تولید سال ۹۶ را بیان کردند که در آن استفاده از تمامی ظرفیتهای خطوط تولیدی لحاظ شده و افزایش تولید و فروش برای سال ۹۶ بهمنظور تأمین نیازهای مشتریان از جمله اهداف اصلی این برنامه بود.

به گزارش ایلنا به نقل از فولاد در ابتدای این جلسه آقای دکتر سبحانی رهنمودهای لازم را برای تدوین برنامه های تولید، فروش، خرید و مالی شرکت ارائه نمودند که از شاخص ترین آنها، میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

۱) لزوم راه اندازی توسعه های در دست اقدام و تکمیل توسعههای نیمه تمام

۲) استفاده از حداکثر توان تولید ظرفیتهای خطوط تولیدی شرکت

۳) به ظرفیت رساندن توسعههای تکمیلشده ازجمله ماشین پنجم ریختهگری، پروژه توسعه سبا و سایر پروژه ها

۴) در نظر گرفتن حقوق تمامی ذینفعان شرکت و لزوم توجه به مسائل زیست محیطی

۵) تحقق سودآوری پایدار برای سهامداران شرکت و افزایش سودآوری با توجه به سرمایه گذاریهای انجام شده.

در ادامه آقای مهندس بخشیان برنامه تولید سال ۹۶ را بیان کردند که در آن استفاده از تمامی ظرفیتهای خطوط تولیدی لحاظ شده و افزایش تولید و فروش برای سال ۹۶ بهمنظور تأمین نیازهای مشتریان از جمله اهداف اصلی این برنامه بود.

در پایان آقای نادری، معاون مالی و اقتصادی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد که با برنامه ریزی یاد شده، امکان افزایش درآمد فروش و افزایش سودآوری از طریق ترکیب بهینه فروش و تولید امکانپذیر خواهد شد و نتایج توسعه ها و سرمایه گذاریهای انجام شده توسط سهامداران محترم که در سالهای قبل انجامشده بود در سال ۹۶ به بار خواهد نشست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز