خبرگزاری کار ایران

انعقاد ده ها قرارداد تجاری و سرمایه گذاری در صنعت درب و پنجره

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۶۸۴

همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته ایران که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه در و پنجره منطقه خاورمیانه محسوب می شود،ده ها قرارداد و تفاهمنامه همکاری بین شرکت های مختلف تولیدی و انبوسازان داخلی و خارجی منعقد شد

به گزارش ایلنا؛در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه چهار هیئت و گروه تجاری و بازرگانی کشورهای ارمنستان، عراق، تاجیکستان  و هندستان با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، از سالن ها و غرفه های این نمایشگاه بازدید کرده و با تولید کنندگان و صنعتگران در و پنجره کشورمان وارد مذاکرات تجاری و سرمایه گذاری شده و چندین قرارداد تجاری نیز به امضاء رسید.

شرکت های تعاونی ساختمانی، انبوه سارزان و سازندگان ساختمانی نیز در چهار روز برگزاریهشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابستهده ها قرارداد کاری منعقد کردند.

همچنین طی چهار روز گذشته برخی از سفراء و رایزنان اقتصادی سفارتخانه کشورهای خارجی در تهران نیز ازاین نمایشگاه بین المللی ساختمانیبازدید کردند.

هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابستهکه در نوع خود«بزرگترین نمایشگاه بین المللی در و پنجره منطقه خاورمیانه» محسوب می شود 352 شرکت داخلی و 63 شرکت خارجی از کشورهای  ترکیه، چین، آلمان، بلغارستان، ایتالیا، بلاروس، اسپانیا، لهستان، اسلوونی و بلژیک حضور دارند و آخرین پیشرفت های این صنعت را به نمایش گذاشتند..

هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته در پنج گروه اصلی؛ گروه پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات، گروه در و پنجره آلومینیومی و گروه یراق آلات، شیشه پنجره و نشریات تخصصی و بصورت تفکیکی برپا شد.

نمایشگاه بین المللی در و پنجره ایران به علت روند چشمگیر رو به رشد و توسعه کیفی مطلوب، از دوسال قبل به عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاه­های جهانی (UFI) درآمد که این موضوع افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران در حوزه نمایشگاهی محسوب می شود.

معرفی ظرفیت­های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات مربوط به صنعت در و پنجره، شناسایی و معرفی مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود، ایجاد زمینه های سرمایه گذاری، آشنایی با نوآوری ها و پیشرفت های این صنعت، ایجاد فضای رقابتی، ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اشتغالزائی و یافتن بازارهای صادراتی و افزایش صادرات مهمترین اهداف برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته بود.

در این نمایشگاه انواع در و پنجره های ساختمانی، اداری، صنعتی، بیمارستانی ، ماشین الات و ابزار تولید، مونتاژ و خط تولید در و پنجره، سیستم های تولید رباتیک، سیستم های اتوماسیون صنعتی، درهای گردان، درهای اتوماتیک، انواع تجهیزات و سیستم های دربازکن اتوماتیک، سیستم های کنترل از راه دور، سیستم های هوشمند ورود و خروج، سیستم های کنترل ورود و خروج، انواع دربازکن ها و انواع شیشه های مخصوص در و پنجره و دیگر صنایع وابسته به نمایش گذاشته شده بود.

برگزاری یک همایش و دوازده کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی هشتمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته بود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز