خبرگزاری کار ایران

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت ، معدن و تجارت در کردستان:

سامانه کاداستر قدم بزرگی برای شفافیت و استفاده از فرصتهای برابر در تمام کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۱۵۷

معاون امور معدنی وزارت صنعت ، معدن و تجارت سامانه کاداستر قدم بزرگی برای شفافیت و استفاده از فرصتهای برابر در تمام کشور است.

به گزارش ایلنا، جعفر سرقینی به مناسبت ایام دهه مبارک فجر با حضور در جمع مدیران صنعت و معدنی استان کردستان با اشاره به نوپا بودن سامانه کاداستر افزود : کاداستر قدم بزرگی برای شفافیت و استفاده از فرصتهای برابر در تمام کشور  بود و سعی می شود پهنای باند آن افزایش یابد.

وی با بیان لزوم توجه به توسعه و افزایش تعداد شهرکهای صنعتی در کردستان گفت : افزایش تعداد شهرک های صنعتی در کردستان مستلزم کار و توجه بیشتری است  و امکانات و تسهیلات بیشتری باید در اختیار سرمایه گذاران محلی قرار گیرد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت ، معدن و تجارت  تصریح کرد : با بازنگری صلاحیت ها و امتیاز بندی دارندگان پروانه اکتشاف ، پروانه بهره برداری و گواهی کشف سعی در شفاف کردن اخذ مجوز کرده ایم. سرقینی همچنین با اشاره به تسهیلات ارائه شده از طریق طرح رونق خاطر نشان کرد : مسئولان باید نتیجه کار  صادرات و اشتغالزایی کسانی را که موفق به دریافت تسهیلات شده اند،  بررسی کنند که مشخص شود ، افزایش صادرات و اشتغالزایی داشته باشند.

وی در ادامه در جمع مدیران سازمان  صنعت ، معدن و تجارت  استان کردستان افزود:  : شورای معادن برای تسهیل فعالیت واحدهای معدنی ایجاد خواهد شد و برنامه اصلاح قانون معادن در دست اقدام می باشد و در کمیسیون زیربنایی مجلس هم تایید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز