خبرگزاری کار ایران

مجمع عمومی سهامداران رفاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۵۰۰

در پایان مجمع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، مقرر کرد بخشی از سود 456 ریالی محقق شده در سال مالی منتهی به 30 مهر ماه سال 95 برای کمک به تامین نقدینگی طرح‌های توسعه‌ای شرکت توزیع نشود.

به گزارش ایلنا مجمع عادی سالانه شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با حضور سهامداران حقوقی و حقیقی و تقسیم سود 320 ریالی برای هر سهم برگزار شد. در این مجمع فرشید گل‌زاده کرمانی، مدیرعامل شرکت در ابتدا به تحلیل عملکرد رفاه در سنوات گذشته پرداخت و گفت: از سال 1393 به بعد، با شدت گرفتن فضای رقابت و حضور رقبای تازه‌وارد با فروشگاه‌های مدرن از یک سو و از سوی دیگر با حاکم شدن رکود اقتصادی و کاهش تمایل خانوارهای ایرانی به مصرف، فضای رقابتی شدیدی بر صنعت خرده‌فروشی حاکم شده است. وی افزود: این در حالی است که غفلت از نوسازی فروشگاه‌ها و توسعه نظام‌های مدیریتی و زیرساخت‌های رفاه در سال‌های گذشته در کنار عوامل محیطی مذکور، چالش‌های بسیاری را برای رفاه ایجاد کرده بود. گل زاده خاطر نشان کرد: با این همه تیم مدیریت جدید شرکت در سال 1394، به منظور احیا و رشد مجدد رفاه، چشم‌انداز 10 ساله و برنامه راهبردی سه ساله‌ای را برای شرکت طراحی کرد که اکنون دو سال اول برنامه راهبردی پشت سر گذاشته شده است.

به گفته مدیرعامل رفاه در دو سال اول برنامه راهبردی، تمرکز شرکت بر بازسازی زیرساخت‌های عملیاتی و مدیریتی شرکت بوده است و طی این مدت بسیاری از فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور بازسازی شده و مطابق با استانداردهای روز به فروشگاه‌های نسل جدید رفاه تبدیل شده‌اند. همچنین فعالیت‌های متنوعی در ارتباط با ارتقای برند شرکت، بهبود نظام تامین و فروش شرکت، توسعه منابع انسانی، توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و بهبود نظام مالی شرکت انجام شده است. وی با بیان اینکه شرکت به دنبال توسعه کسب و کارهای جدید و نیز کسب آمادگی لازم برای تنوع‌بخشی به کسب و کارها در برنامه راهبردی دوم خواهد بود، تاکید کرد: در سال 1396 بازسازی بیش از 20 فروشگاه موجود شرکت، ساخت و احداث فروشگاه‌های بزرگ جدید و آماده‌سازی و تجهیز بیش از ۲۰ فروشگاه جدید در سراسر کشور را در دستور کار داریم. در همین حال استقرار سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) به منظور ارتقای بنیادین زیرساخت و کاربری فناوری اطلاعات در شرکت را در دستور کار داریم. مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در ادامه به دیگر برنامه‌های سال آینده این شرکت اشاره کرد و افزود: حمایت از تولید کالاهای بومی با عرضه این کالاها در فروشگاه‌های سراسر کشور، توسعه و عرضه کالاهای متنوع با برند شرکت رفاه با ایجاد همکاری‌های راهبردی با تولیدکنندگان،توسعه سیستم پخش، حمل و نقل و لجستیک شرکت، ایجاد نظام فرنچایزینگ به منظور اعطای نمایندگی به فروشگاه‌های کوچک محلی بر اساس استانداردهای رفاه و عرضه خدمات مالی و گردشگری در محل فروشگاه‌ها با همکاری شرکت‌های معتبر کشور،دیگر اقداماتی هستند که برای سال آینده در دستور کار ما قرار دارد. در این جلسه، نمایندگان سهامداران حقوقی و نیز سهامداران حقیقی حاضر در جلسه با اعلام رضایت و قدردانی از اقدامات زیرساختی انجام شده در دو سال گذشته که موجب احیای فروشگاه‌ها، افزایش ارزش شرکت رفاه و رونق مجدد برند رفاه نزد مشتریان شده است، بر تداوم پیشبرد برنامه‌های فوق تاکید کردند. در پایان مجمع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، مقرر کرد بخشی از سود 456 ریالی محقق شده در سال مالی منتهی به 30 مهر ماه سال 95 برای کمک به تامین نقدینگی طرح‌های توسعه‌ای شرکت توزیع نشود. بر این اساس مجمع با تقسیم سود به میزان ۳۲۰ ریال به ازای هر سهم موافقت کرد که البته این میزان سود هم نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز