خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره محیط زیست شهرستان لنجان:

فولاد مبارکه همواره در اقدامات زیست محیطی پیشگام بوده است

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۴۷۷

حسین مدرسی فر مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست نیز از همکاری سازنده فولاد مبارکه با سازمان محیط زیست در سالهای اخیر خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این همکاریها به توسعه پایدار کمک ارزندهتری کند.

به گزارش ایلنا به نقل از فولاد مبارکه  در این دیدار سرکار خانم محمدی رئیس اداره محیط زیست شهرستان لنجان، شرکت فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا را پیشگام در بحثهای زیست محیطی  معرفی و اظهار امیدواری کرد که با تعامل و همکاری بیشتر و برگزاری جلسات کاری در زمینه های زیست محیطی  بتوان گامهای مؤثری در این خصوص برداشت.

بنابر این گزارش در این دیدار مهندس بخشیان معاون بهره برداری فولاد مبارکه نیز با اشاره به جایگاه شرکت فولاد مبارکه در صنعت فولاد کشور و منطقه، طرحهای جاری زیست محیطی  شرکت را تشریح کرد و گفت: این شرکت از ابتدای دوران ساخت به عنوان یک صنعت مسئول و با رویکرد توسعه پایدار، مسائل زیست محیطی  را مدنظر قرار داده و کماکان با اجرای طرحهای زیست محیطی  جدید و استفاده از توان مهندسی و تکنولوژیکی به روز در تولید در مسیر صنعت سبز گام برمیدارد.

به گزارش خبرنگار فولاد، در ادامه این دیدار محمد ناظمی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه نیز گزارشی از روند پیگیری و اجرای طرح جمعآوری و تصفیه پساب شهرهای مجاور و مزایای زیست محیطی  اجرای این طرح ارائه کرد.

در همین خصوص احمد احمدیان مدیر مجتمع فولاد سبا نیز در این دیدار اهم اقدامات صورت گرفته در طی ۶ ماهه دوم سال جاری در زمینه حفظ محیط زیست در این مجتمع را تشریح کرد و افزود: در کوره قوس الکتریکی فولاد سبا که در روزهای آتی مورد بهره برداری  قرار میگیرد، از فناوری روز دنیا در سیستم غبارگیرها و تصفیه گازها استفاده شده است.

این گزارش حاکی است در این راستا حسین مدرسی فر مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست نیز از همکاری سازنده فولاد مبارکه با سازمان محیط زیست در سالهای اخیر خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این همکاریها به توسعه پایدار کمک ارزندهتری کند.

در پایان این دیدار از طرح غبارگیرهای جدید احداث شده در واحدهای آهک سازی و احیاء مستقیم بازدید به عمل آمد و بازدیدکنندگان از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه های زیست محیطی  در دست انجام در فولاد مبارکه قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز