خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندانهای استان اصفهان تصریح کرد:

صنعت زیربنای اشتغال زایی، قوام خانواده و کاهش جرم و جنایت

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۴۸۳

وی هدف بازدید خود و هیئت همراه را قدردانی از همکاری این شرکت در سالهای متمادی با مجموعه ستاد دیه کشور خواند و با تأکید بر اینکه این شرکت نعمت بزرگی برای کشور است، افزود: همکاری این شرکت با ستاد دیه در امر گلریزان و جمعآوری کمک برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد گامی اساسی و پایدار است.

به گزارش ایلنا به نقل از فولاد مبارکه مدیرکل زندانهای استان اصفهان با تأکید بر اینکه از نگاه مسئولیتهای اجتماعی، فولاد مبارکه همواره پیشگام در این حوزه بوده و کمک‌های قابل توجهی داشته است، گفت: گردش چرخ صنعت موجب اشتغالزایی، قوام خانواده و در نتیجه کاهش جرم و جنایت در کشور میشود، در عین حال با کاهش بیکاری و فقر از ورود افراد به زندانها جلوگیری میشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آسیبهای اجتماعی ناشی از زندانی شدن افراد و بی سرپرستی خانوادهها اشاره و تصریح کرد: با زندانی شدن یک عضو از خانواده، دیگر اعضاء نیز دچار تزلزل و بحرانهای بزرگ میشوند و زمینه فروپاشی و ایجاد بستر آسیب بیشتر فراهم میشود.

بنابر این گزارش دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز با اشاره به اهمیت خدمت به جامعه گفت: خدمت به اقشار آسیب دیده و به ویژه خانوادههای گرفتار یکی از کارهای ماندگار و خیری است که همه باید در آن شریک و سهیم شوند.

وی افزود: فراهم کردن شرایطی پایدار و کارآمد برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و گرفتار نشدن افراد در زندانها مقولهای است که باید بهطور جدی دنبال شود در عین حال باید با فرهنگسازی و برنامهریزی مناسب برای جذب کمکهای خیرخواهانه با همکاری خیرین و سخاوتمندان جامعه، زمینه آزادی افراد و خانواده های گرفتار فراهم گردد.

 

گفتنی است در پایان این دیدار مدیرکل زندانهای استان و هیئت همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه با آخرین دستاوردهای این شرکت آشنا شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز