خبرگزاری کار ایران

بیانیه شورای نظارت نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات IAA در ایران در مورد دومین جشنواره ملی تبلیغات

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۶۴۴

نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات (IAA)در ایران در بیانیه ای پیرامون برگزاری دومین جشنواره ملی تبلیغات توصیه ها و نکاتی را با جامعه تبلیغات کشور به اشتراک گذارد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است:

با یاری پروردگار، دومین دوره ی جشنواره ملی تبلیغات ایران با عنوان برترین های تبلیغات و با تمام فراز و فرودهای خواسته ونا خواسته اش که حضور و غیاب و موافقت ومخالفت های فعالان صنعت تبلیغات کشور در صحنه ای پرچالش را در خود داشت به پایان رسید.

دفترنمایندگی سازمان جهانی تبلیغات در جمهوری اسلامی ایران، با علم به آنکه حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها متولی قانونی حوزه ی تبلیغات کشور به معنای میدان دادن بی طرفانه به تمام فعالان وعلاقمندان این حوزه و باز کردن تمام درب ها برای مشارکت بخش خصوصی درارتقا و توسعه ی بازار ایرانی است، در کنار این جشنواره قرار گرفت.

ما هم مانند مدیران دلسوز و فرهیخته و پرتلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقدیم که املای نانوشته بی غلط است اما باید با تمرین و ممارست و همکاری و تلاش برای اصلاح دائمی به جای فرار از آفرینش عرصه های جدید راه را برای بالندگی و حرکت گشود و با صبر و همدلی، نونهال مظلوم تبلیغات و بازاریابی ایران را به شان جهانی اش نزدیک نمود. این وظیفه ای است که به خاطر آن همه ی ما در پیشگاه حضرت باریتعالی و در مقابل تاریخ و آیندگان این مرز و بوم پاسخگو خواهیم بود.

بنا براین رسالت، جوانانی فرهیخته، متعهد و دانش پژوه از میان اعضای ایرانی سازمان جهانی تبلیغات IAA مسئولیت صعب و پردردسر رصد و نظارت بر عملکرد جشنواره را پذیرفتند و بر مبنای دانش فنی جهانی، برای اولین بار یک تیم بومی بدون حضور ناظران خارجی، تمام مراحل رصد و آدیت یک جشنواره را به شکلی موفقیت آمیز به پایان رسانید.

بر مبنای اطلاعات جمع آوری شده، گزارشی ارزشمند از اشکالات و مشکلات جشنواره بخصوص در حوزه های برنامه ریزی، تدوین روش نامه های اجرایی، انتخاب داوران، روش های داوری و انتخاب آثار برتر که با استانداردهای IAA انطباقی نداشته اند، تدوین شده که پس از تحلیل گره گاههای اصلی، برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برگزارکننده ی محترم جشنواره ارسال خواهد شد تا با تدقیق در آن تدبیری برای رفع اشکالات و تقویت نقاط قوت در سال بعد اندیشیده شود.

اگرچه اشکالات موجود ارزش جوایز را هم برای برندگان و هم برای بازندگان این دوره کاهش داد، اما در رویدادی از این دست که در نوع خود و با در نظر گرفتن ابعاد آن تنها رویداد موجود صنعت تبلیغات کشور در گستره ی ملی محسوب می شود، صرف شرکت و همراهی و همدلی مزیتی بزرگ است که می توان همه ی شرکت کنندگان را برندگان اتحاد و همگرایی در صنف و صنعت دانست.

شورای نظارت نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات IAA بر جشنواره، ضمن اعلام سپاس از اعتماد و حمایت و راهنمایی های مدیر کل محترم تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قائم مقام محترم دبیرکل سازمان جهانی تبلیغات در منطقه ی CWA و همه ی اساتید و بزرگوارانی که ما را در این مسیر همراهی نمودند، آمادگی خود برای حمایت و همراهی برگزارکنندگان در جهت ارتقای جشنواره ی بعدی که هنوز یک سال پرتلاش برای قدمی جلوتر رفتن را در پیش دارد، اعلام می نماید و امیدوار است با توجه کافی به نکات اعلام شده در جمع بندی نهایی گزارش نظارت مسیر اصلاح و توسعه ی جشنواره تسهیل و تسریع گردد.

 والعاقبه للمتقین

عماد رستمی

رئیس شورای نظارت IAA  ایران در جشنواره ملی تبلیغات

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز