خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت خبر داد:

تدوین 42 برنامه ویژه و تحولی سازمان صنایع کوچک در سال 96

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۸۳۸

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در هفتمین گردهمایی مدیران عامل شرکت شهرک های صنعتی سراسر کشور ضمن تشریح مهمترین اولویت های سازمان در سال 96 از ارائه 42 برنامه محوری و ویژه در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی خبرداد و وخواستار تشکیل اتاق فکری از نخبگان، تشکل ها و کار آفرینان در هر استان شد.

به گزارش ایلنا، علی یزدانی در آخرین گردهمایی سال جاری با اشاره به  ایجاد تحول در ارائه خدمات بهینه به صنعتگران و متقاضیان اظهارکرد: در راستای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و سیا ست های کلی  برنامه ششم توسعه کشور  و همچنین  دستیابی به رشد اقتصادی پایدار و اشتغال زا و افزایش سهم تولید و صادرات  محصولات و خدمات دانش بنیان برنامه های ویژه وتحولی در این راستا تدوین و جهت اجرا به همه شرکتهای استانی ابلاغ می گردد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، کمک به واحدهای صنعتی جهت پذیرش در فرابورس و بورس کالا، ایجاد صندوق های جسورانه و بانک صنایع کوچک را از جمله این برنامه ها توصیف کرد و افزود: بهبود  رقابت پذیری SMEها از طریق ارائه خدمات نرم افزاری توسعه بازار و همچنین تدوین شناسنامه HSEE در شهرکها ونواحی صنعتی وممیزی  ایمنی واحدهای صنعتی در سال آینده به شکل ویژه ای دنبال خواهد شد.

مهندس یزدانی همچنین از پیگیری تشکیل و راه اندازی کارگروه های مدیریت بحران، ایمنی و پیشگیری از حوادث با مشارکت واحدهای صنعتی در کلیه شرکت های استانی خبرداد و خواستار شناسایی کانون های خطر در شهرکها و  نواحی صنعتی شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در پایان این گردهمایی ضمن تاکید بر توسعه فراگیر خوشه های کسب وکار و ایجاد  و توسعه کنسرسیوم های صادراتی از پایش  و بررسی این برنامه ها در سال 96 خبرداد.

گفتنی است، در این گردهمایی مهمترین اقدامات سازمان درحوزه برنامه ریزی، توسعه کیفی شهرک های صنعتی، حمایت از صنایع کوچک و امور حقوقی شرکت های استانی توسط معاونان و مدیران مستقل سازمان تشریح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز