خبرگزاری کار ایران

جهاد کشاورزی به کمیسیون تعیین ارزش افزوده مناطق ویژه اقتصادی پیوست

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۳۵۰

معاون اول رییس جمهوری مصوبه اضافه شدن وزارت جهاد کشاورزی به ترکیب اعضای کمیسیون تعیین ارزش افزوده موضوع ماده (13) آیین‌نامه اجرایی قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، هیات وزیران در جلسه 1395.12.18به پیشنهاد شماره 11604/020 مورخ1395.5.2وزارت جهاد کشاورزی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد: وزارت جهادکشاورزی به ترکیب اعضای کمیسیون تعیین ارزش افزوده موضوع ماده (13) آیین نامه اجرایی قانون تشکیل و اداره مناطق ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران موضوع تصویب‌نامه شماره 34186/ت35361ک مورخ 1386.3.6، اضافه می‌شود.

اسحاق جهانگیری این مصوبه را به وزارت جهاد کشاورزی و دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی ابلاغ کرد.

**یک معاونت به معاونت‌های وزارت جهادکشاورزی اضافه شد

همچنین با تصویب دولت یک معاونت به معاونت‌های وزارت جهادکشاورزی، مشروط به عدم افزایش پست سازمانی وبا استفاده از ظرفیت‌های موجود اضافه شد.

هیات وزیران در جلسه 1395.12.18 به پیشنهاد شماره 21151/020 مورخ 1395.8.2وزارت جهاد کشاورزی و به استناد تبصره (3) ماده (57) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران - مصوب 1389- تصویب کرد:

یک معاونت به معاونت‌های وزارت جهادکشاورزی، مشروط به عدم افزایش پست سازمانی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود اضافه می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز