خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت:

واحدهای صنعتی با 60 درصد پیشرفت در اولویت دریافت تسهیلات هستند

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۹۷۵

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ادامه روند اعطای بسته تسهیلات رونق تولید در سال جاری تاکید کرد و گفت: امسال شش هزار واحد صنایع تبدیلی کشور که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، از اولویت دریافت تسهیلات برخوردارند.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا،«رضا رحمانی» در همایش توسعه منطقه ای مازندران با رویکرد اقتصاد مقاومتی در نور گفت:امسال برای نوسازی و بازسازی 5 هزار واحد صنعتی و 100 هزار واحد تولیدی صنفی کشور تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی بدون اشاره به میزان تسهیلات پرداختی به واحدهای صنعتی و تولیدی درکشور افزود : پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی در راستای ارتقای بهره وری و افزایش صادرات کشور اجرایی می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که مازندران با توجه به ظرفیت ها موجود و تحریک تب بازار خارجی بتواند با جذب این اعتبارات به عنوان پیشتاز در صادرات گام بردارد.

قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به حمایت دولت تدبیر و امید از 24 هزار و 400 واحد صنعتی و کشاورزی کشور گفت: این حمایت ها برای افزایش انگیزه تولیدکنندگان با همت دولت تدبیر و امید انجام شد.

رحمانی گفت: دولت یازدهم تاکنون 5 هزار و 400 واحد صنعتی جدید و 33 پروژه کلان ملی را در حوزه معادن راه اندازی کرده است.

قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین از راه اندازی 70 شهرک صنعتی جدید در کشور خبر داد و گفت: دولت یازدهم با اجرای طرح رونق تولید توانست بعد از 60 سال تراز صادرات کشور را مثبت کند.

همایش یک روزه توسعه منطقه ای مازندران با رویکرد اقتصاد مقاومتی امروز شنبه با حضور مسئولان کشوری ، استانی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نور در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز