خبرگزاری کار ایران

راه اندازی واکینگ بیم‌های خطوط اصلاح ۳ و ۴ نورد سرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۱۵۱

به گزارش ایلنا، کارشناس تعمیرات برق و اتوماسیون و ابزار دقیق خطوط نهایی نورد سرد ضمن تأیید این خبر گفت: در پی بهره برداری خطوط اصلاح ورق شماره ۳ و ۴ درنورد سرد طی سه سال اخیر و از آنجایی که حمل محصول در خروجی خطوط تولید با استفاده از جرثقیل سقفی انجام میشد و بروز خسارت مالی و تجهیزاتی را محتمل میکرد، ضرورت داشت تا واکینگ بیم‌های حمل کننده کلاف در این خطوط راه‌اندازی و مورد استفاده قرار گیرند.

سعید بکرانی در خصوص مشکل موجود در استفاده از این تجهیزات تصریح کرد: طراحی نامناسب والو استندها در فضای بسیار کم داخل زیرزمین، ریسک کاربر روی آنها را به شدت افزایش داده بود، به همین دلیل به دستور واحد ایمنی فنی ناحیه، اجازه بهره برداری از آنها داده نمی شد، علاوه بر این از کنترلرهای ساخت شرکت Rexroth موسوم به HNC درجای دیگری در فولاد مبارکه استفاده نشده بود و تجربه و دانش کافی کار با این کنترلرها که دارای سخت افزار و نرم افزار خاص خود هستند، در شرکت وجود نداشت؛ ضمن اینکه شرایط تحریم و عدم امکان استفاده از تجربه کارشناسان خارجی نیز از دیگر مشکلات این طرح بود.

وی در خصوص چگونگی اجرای این پروژه گفت: تیم تعمیرات و تولید خطوط نهایی پس از ارزیابی شرایط موجود و راه حل‌های پیش رو، تصمیم به انتقال والو استندهای این تجهیزات از زیرزمین به فضای باز و راه اندازی آنها با استفاده از این کنترلرها که عملکرد دقیق و بالایی دارند، گرفتند. درنهایت با اهتمام و تلاش کارکنان خطوط نهایی و گروه فنی تولید و تعمیرات نورد سرد و حمایت مدیریت ناحیه، با کسب دانش فنی مراحل نصب، کابل کشی و تنظیمات و کالیبره کردن مکانیکی و نرم افزاری سنسورها و ابزار دقیق و...... واکینگ بیم ها به بهره برداری و ریسک حمل محصول توسط جرثقیل در خروجی خطوط به حداقل رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز