خبرگزاری کار ایران

ثبت سومین رکورد تولید در مگا مدول های شهید خرازی فولاد مبارکه تولید ۸۳۹۰ تن آهن اسفنجی

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۲۶۳

رئیس واحد احیاء مستقیم ۲ با اشاره به این مطلب که رکورد قبلی این واحد به میزان۸۲۶۰ تن و مربوط به فروردین سال ۱۳۹۶ بوده است، در خصوص چگونگی دستیابی به این رکورد افزود: ثبت این رکورد در سایه الطاف الهی و با توانایی و تعصب ملی کارکنان، بهره گیری مؤثر از دانش فنی نیروهای تولید و تعمیرات واحد، مدیریت مناسب منابع و نیروی انسانی،کنترل بهینه فرآیند، افزایش بهره وری و کاهش توقفات اضطراری و به حداقل رساندن زمان های آماده سازی و همچنین با حمایت واحدهای خدمات فنی و پشتیبانی و توسعه به دست آمده است.

محمدرضا فتحی خاطرنشان کرد: این رکوردشکنی‌ها با تأمین به موقع منابع و گندله مورد نیاز و با کامل شدن سایر توسعه در نظر گرفته شده در ماه‌های آتی ادامه خواهد یافت.

وی در بخش پایانی سخنان خود از همکاری و تلاش تمامی کارکنان واحدهای آهن سازی و پشتیبانی و سایر همکاران فولاد مبارکه تشکر و قدردانی کرد.

در همین خصوص احمد دهقانی سرپرست تولید این ناحیه، ثبت این رکورد را مرهون زحمات کارکنان تولید و تعمیرات، افزایش تجربه و مهارت آنها و همچنین همیاری سایر واحدهای سرویس دهنده، کاهش توقفات اضطراری، رعایت دستورالعمل‌ها و ست پوینت‌های تولید و بازرسی‌های روزانه دانست.

در بخش دیگری از این گزارش جواد عسگری کارشناس فرایند تولید، ثبت این رکورد را به همه کارکنان ناحیه آهن‌سازی تبریک گفت و خاطرنشان کرد: در این خصوص باید در نظر داشته باشیم بهبود مستمر در تولید و شرایط کاری و همچنین افزایش بازدهی فرآیند از دیگر عوامل اثرگذار در کسب این موفقیت می باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز