خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک خواستار شد؛

اختصاص 20 درصد از منابع عمرانی استان‌ها به صنایع کوچک

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۷۷۴

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: بر اساس قانون بودجه سال 96 مسؤولان استانی باید 20 درصد از منابع عمرانی استان‌ها را با هماهنگی شورای برنامه‌ریزی به واحدهای کوچک در قالب طرح کمک های فنی اعتباری درمناطق کمتر توسعه یافته و به ویژه نواحی صنعتی اختصاص دهند تا سه یا چهار برابر این مبلغ در قالب تسهیلاتی با سود 6 درصد کمتر از نرخ مصوب به واحدها پرداخت شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان صنایع کوچک ، علی یزدانی با بیان اینکه برخوردهای جدی با واحدهای غیرمجاز طی سه ماه آینده دنبال می‌شود، اظهار کرد: باید در مورد سوله‌های خالی و بدون کاربرد که در شهرک‌های صنعتی وجود دارد برنامه‌ریزی مطلوبی دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه افراد بیکار در روستاها باید در واحدهای جدید شهرک‌های صنعتی مجاور خود مورد استفاده قرار گیرند، تصریح کرد: با اصلاح نظام بانکی کشور و نگاه متفاوت نسبت به بنگاه‌های کوچک و متوسط برای احیا و توسعه این بنگاه‌ها تسهیلاتی درنظر گرفته شده است اما واحدها نیز باید به کیفیت محصولات خود نیز توجه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از اجرای برنامه‌های جامع برای اشتغال روستاهای کشور یاد کرد و گفت: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری قوای سه‌گانه و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه برای شهرک‌های صنعتی امسال کمک‌های فنی و اعتباری در قانون بودجه کشور درنظر گرفته شده است، ادامه داد: بر اساس ابلاغ‌ها مسؤولان استانی می‌بایست 20 درصد از منابع عمرانی استان‌ها را با هماهنگی شورای برنامه‌ریزی به واحدهای کوچک بخش مناطق کمتر توسعه یافته و به ویژه نواحی صنعتی اختصاص دهند تا سه یا چهار برابر این مبلغ در قالب تسهیلاتی با سود 6 درصد کمتر از نرخ مصوب به واحدها پرداخت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز