خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز ارتباط با مشتریان سایپا در افتتاح نمایشگاه خودرو ارومیه:

آذربایجان غربی از نظر رضایت مشتریان سایپا جزو استان های برتر کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۷۳۹

استان آذربایجان غربی از نظر رضایت مشتریان سایپا جزو استان های برتر کشور است و سعی خواهیم کرد این روند رو به رشد در این استان را گسترش و به سایر استانها تعمیم دهیم.

به گزارس ایلنا به نقل از سایپا نیوز ، عباس صفری با بیان مطلب فوق گفت: سایپا در سال های اخیر با تدابیر و سیاست های هیئت مدیره و حمایت های دولت تدبیر و امید، در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته به طوری که در سال گذشته توانسته به ۵۷ درصد رشد تولید دست یابد و کیفیت خودروهای تولیدیش بر اساس ارزیابی های صورت گرفته بهبود یافته است.

صفری گفت: استراتژی گروه سایپا، مشتری محور بوده و خواست مشتریان در اولویت برنامه قرار دارد و بر همین اساس در سایپا بیشترین هزینه در طراحی و توسعه محصول جدید اختصاص یافته است و لذا سعی شده که در جهت حفظ مشتریان، تولید محصولات جدید با بهترین کیفیت عرضه شود.

وی گفت: استان آذربایجان غربی برای سایپا اهمیت ویژه ای دارد و بر همین اساس در این نمایشگاه حضور پر رنگی داشته است.

رئیس مرکز ارتباط با مشتریان سایپا با تاکید بر سبد متنوع محصولات و تولید ات جدید گروه سایپا گفت: سایپا بر اساس استراتژی پیش بینی شده سعی دارد که با شرکای معتبر خارجی، تولید محصول جدید و با کیفیت را در اولویت برنامه های خود قرار دهد تا مشتریان بتوانند از محصولات جدید و کیفی گروه سایپا بهره مند شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز