خبرگزاری کار ایران

نماینده قوچان در مجلس شورای اسلامی :

ایدرو می‌تواند نقش پر رنگ‌تری در مناطق محروم داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۳۷۰

نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایدرو می تواند با یک نگاه آمایش سرزمینی در مناطق مختلف بخصوص مناطق کمتر توسعه یافته به انجام سرمایه گذاری های جدید بپردازد.

به گزارش ایلنا ، با اشاره به در پیش بودن پنجاهمین سالروز شکل گیری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) اظهار داشت: ایدرو همانطور که از نامش پیداست دو ماموریت اصلی و اساسی را به موجب قانون دنبال می کند.

به گفته این نماینده مجلس، نوسازی و به روز رسانی خطوط تولید و گسترش سرمایه گذاری های جدید صنعتی در پهنه های جدید جغرافیایی، رسالت اصلی ایدرو است.

وی تصریح کرد: ایدرو می تواند با یک نگاه آمایش سرزمینی در مناطق مختلف بخصوص مناطق کمتر توسعه یافته به انجام سرمایه گذاری های جدید بپردازد.

شوشتری ادامه داد: بررسی کارنامه ایدرو در ۲ دهه اخیر در گسترش سرمایه گذاری های جدید بویژه در مناطق محروم حاکی است که این سازمان می تواند نقش پر رنگ تری در این مناطق برعهده داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ۳۱ استان در کشور داریم که دست کم نیمی از آنها کمتر توسعه یافته است، اما ایدرو می تواند نقش فعالتری در این مناطق در راستای توسعه آنها بر عهده داشته باشد.

نماینده قوچان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سازمان هایی نظیر ایدرو و ایمیدرو باید سعی کنند تا توسعه گرا بوده و مطابق ماموریت های ذاتی خود با برنامه ریزی، سهم و نقش بیشتری در اشتغالزایی مناطق کمتر برخودار کشور ایفاء کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز