خبرگزاری کار ایران

حضور مدیران ارشد و صنعتگران کره جنوبی در شهرک صنعتی کاسپین

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۶۵۳

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: هیئت تجاری مدیران ارشد صنایع کوچک و صنعتگران کشور کره جنوبی در راستای انتقال فناوری و تکنولوژی در شهرک صنعتی کاسپین حضور یافتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین ، " حمیدرضا خانپور " در حاشیه حضور هیئت تجاری کره جنوبی در شهرک صنعتی کاسپین اظهار داشت: در راستای مبادله فناوری و تکنولوژی دو کشور ایران و کره جنوبی ،  6 شرکت از کره جنوبی در حوزه صنایع کوچک و متوسط و بازدید از واحدهای صنعتی دانش بنیان و تکنولوژی بالا  در زمینه انتقال فناوری و انعقاد قرارداد  انجام شد.

وی از حضور 6 واحد تولیدی مستقر در شهرکهای صنعتی استان در دومین نشست انتقال فناوری بین بنگاه های کوچک و متوسط ایران و کره جنوبی که توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از طریق مرکز مبادله فناوری ایران و کره IKTECدر سالن همایش های صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار میگرد، خبر داد : زمینه انتقال فناوری و انعقاد قرارداد با شرکتهای کره ای از مهمترین دستاوردهای این مذاکرات خواهد بود.

 گفتنی است اولین نشست انتقال فناوری ایران و کره در فروردین ماه سالجاری با اعزام 8 بنگاه ایرانی انجام شد که نتیجه آن انعقاد 16 تفاهم اولیه همکاری در زمینه انتقال فناوری بود.

قابل ذکر است هیئت تجاری کره جنوبی در این سفر یک روزه  به شهرک صنعتی کاسپین از واحدهای صنعتی دانش بنیان "ایران چوب" تولید کننده انواع صنایع چوب ( درب، میز، صندلی )، "آزاد فیلتر البرز" تولید کننده انواع فیلترهای صنعتی،" پارسا پلیمر شریف" تولید کننده گرانول پلیمری، "گلدیران" تولید کننده ماشین لباس شویی ، سوخت آما تولید کننده قطعات خودرو و مرکز خدمات فن آوری کسب و کار کاسپین و نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک بازدید کردند.

گفتنی است " سیده حمیده زرآبدی" نماینده مردم قزوین، آبیک  والبرز، " غلامرضا سلیمانی" معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران و "حمیدرضا خانپور " مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین این هیئت را همراهی میکردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز