خبرگزاری کار ایران

اختصاص اعتبار ویژه به ۱۰ هزار بنگاه نیمه راکد

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۹۳۳

معاون صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: امسال ۳۰۰ هزار میلیارد ریال در قالب طرح‌های اقتصاد مقاومتی به بخش صنعت و معدن مصوب و اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا؛ علی یزدانی گفت: اعتبارات امسال برای ۱۰ هزار بنگاه زیرظرفیت و نیمه راکد و ۶ هزار طرح بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و ۵ هزار بنگاه نیازمند بازسازی و قدیمی و ۲ هزار بنگاه معدنی از محل منابع بانکی نرخ مصوب شورای پول و اعتبار تخصیص می‌یابد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: علاوه بر این ۱.۵ میلیارد دلار نیز از منابع روستایی با پیشنهاد دولت که مجلس شورای اسلامی تصویب کرده و به شورای نگهبان فرستاده شده، قرار است ابلاغ و برای شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر تزریق شود.

یزدانی افزود: قانون بودجه به شوراهای برنامه ریزی شهرستان و استان ها اجازه داده ۲۰ درصد از منابع تملک دارایی های خود را به کمک های فنی و اعتباری تخصیص دهند که نرخ تسهیلات را حداقل ۶ درصد کاهش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد نواحی صنعتی در مناطق روستایی در سال جاری از سیاست های دولت در ارتباط با صنایع کوچک یا صنایع روستایی است و در قالب کارگاه های تولیدی کوچک یا صنایع کوچک با استفاده از ظرفیت های منطقه ای و جغرافیایی و منابع موجود، تلاش می کنیم بسترسازی برای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری را در روستاها داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز