خبرگزاری کار ایران

رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران:

ایدرو راهی برای تجاری سازی طرح های تحقیقاتی گشوده است

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۰۴۱

​ ایدرو در چشم انداز برنامه های آینده خود به عنوان یک سازمان توسعه دهنده و توسعه گر به دنبال کمک به واحدها و مجموعه های دانش بنیان است ، تا ارزش افزوده بالاتری به دست آورند .

به گزارش ایلنا به نقل از ایدرونیوز، رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به اینکه طرح دانش بنیان تولید انواع غشاءهای صنعت آب با همکاری ایدرو و دانشگاه صنعتی شریف به مرحله تجاری سازی رسیده، ‌تصریح کرد: ایدرو در شرکت های دانش بنیان سرمایه گذاری کرده که تعدادی از این سرمایه گذاری ها مانند همین طرح تولید انواع غشاهای تصفیه صنعت آب به نتیجه رسیده است .

منصور معظمی با اشاره به اینکه کشور به لحاظ زیست محیطی و نیز کمبود آب و هدر رفت منابع آبی دچار مشکل است ،گفت : این پروژه یک فرصت طلایی را در این باره فراهم می آورد .

معاون وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت در خصوص ورود ایدرو به موضوع توسعه شرکت دانش بنیان تصریح کرد: ایدرو در چشم انداز برنامه های آینده خود به عنوان یک سازمان توسعه دهنده و توسعه گر به دنبال کمک به واحدها و مجموعه های دانش بنیان است ، تا ارزش افزوده بالاتری به دست آورند .

رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به فناوری بسیار بالای طرح تولید ممبران اظهار داشت : بر این اساس ایدرو با تکیه بر دانش و خلاقیت متخصصان توانمند داخلی و با انعقاد قراردادی دانش بنیان با دانشگاه صنعتی شریف نسبت به طراحی و ساخت تجهیزات و ماشین آلات و تدوین دانش فنی این پروژه و در ادامه با تاسیس شرکت غشاگستر دالاهو نسبت به تولید و تجاری¬سازی این محصول دانش بنیان در شهرک تحقیقاتی کاوش اقدام کرد.

به گفته معظمی تا کنون این محصول هیچ گونه نمونه مشابه در ایران نداشته و صددرصد این محصول وارداتی است و هم اکنون سالانه حدود ۱۰۰هزار انواع ماژول های ممبران تصفیه آب وارد کشور می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز