خبرگزاری کار ایران

اجرای موفقیت آمیز تعمیرات سالیانۀ مدول A و پمپ خانۀ H واحد احیا مستقیم ۱

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۲۸۹

رئیس تعمیرات واحدهای احیا مستقیم ۱ و ۲ فولاد مبارکه از اجرای موفقیتآمیز تعمیرات سالیانۀ مدول A و پمپ خانۀ H واحد احیا مستقیم ۱ در تیرماه ۱۳۹۶ خبر داد و گفت: این تعمیرات با صرف بیش از ۴۰ هزار نفر ساعت در بخش تعمیرات، نسوزکاری، نظافت صنعتی، تعمیرات مرکزی مطابق برنامه و با رعایت موارد ایمنی در مدت ۱۴ روز انجام شد.

به گزارش ایلنا ، رضا خادم کیمیایی مهمترین فعالیتهای انجام گرفته در این توقف برنامه ریزی شده را چنین برشمرد: تعویض تقسیم کنندۀ شارژ گندله به کوره، تعمیرات قسمتهای داخلی و خارجی کوره، ترمیم موضعی نسوز داخل ریفورمر و لوله های خروجی گاز ریفورمر، سرویس و تعویض لوله های مشعل‌های ریفورمر، اصلاح نسوز داگ‌لگ‌های ریفورمر و تعمیر و سرویس اسکرابرها، کولرها و تجهیزات سیالاتی.

وی یادآور شد: تعویض باندل‌های رکوپراتورها، سرریز کاتالیست و تنظیم سیستمهای تعلیق ریفورمر، اصلاح بیس الکتروموتور کمپرسورهای48A/B  و تخلیه و سرویس کلاریفایر G و تعمیر و بازسازی کولینگ تاور G، تعمیرات اساسی والوها و لوله های پمپ خانۀ H، سرویس پانلها و تجهیزات برق و همچنین طرح افزایش ظرفیت فن دودکش ریفورمر مدول A از دیگر فعالیتهای این تعمیرات بود که با همت و تلاش کارکنان در بخشهای مختلف انجام شد.

 

ایشان در پایان از کلیۀ همکاران تولید و تعمیرات احیا مستقیم، دفتر فنی تعمیرات، مرکز نسوز، تعمیرات مرکزی، حمل ونقل، تعمیرگاه مرکزی، بازرسی فنی، ایمنی و سایر کسانی که در این تعمیرات مشارکت کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز