خبرگزاری کار ایران

افتتاح مدرن ترین مجتمع تولیدی مصنوعات بتنی سبک و مبلمان شهری کشور

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۲۷۶

در راستای تحقق شعار سال«اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»و نیز توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از خام فروشی؛ مدرن ترین مجتمع تولیدی مصنوعات بتنی سبک و مبلمان شهری کشور با ظرفیت تولید 100 هزار تن هفته آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا؛ این مجتمع تولیدی با حضور نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان استان البرز در شهرستان نظرآباد افتتاح می شود.

مجتمع تولیدی مصنوعات بتنی سبک و مبلمان شهری کشور توسط شرکت سرمایه گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر با ظرفیت تولید سالانه 100 هزار تن و با سرمایه گذاری بالغ بر 300 میلیارد ریال و پیش بینی اشتغال مستقیم 75 نفر و اشتغال غیر مستقیم 300 نفر با اولویت توانمندسازی و اشتغال جامعه هدف احداث شده است.

در این مجتمع از نطر متراژ در سال و برای هر شیفت کاری750 هزار متر مربع انواع مصنوعات بتنی با کاربرد استفاده در سنگ فرش پیاده راه ها و معابر ترافیکی، جداول و بلوک های سبک بتنی و محوطه سازی اماکن فرهنگی، مذهبی و بافت های تاریخی تولید خواهد شد.

 بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای اهداف و سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و همچنین رشد و شکوفایی تولید و اشتغال پایدار و با اولویت سرمایه گذاری و رونق مناطق کمتر توسعه یافته کشور، افتخار دارد در سال" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" این پروژه ملی را به بهره برداری برساند.

جلوگیری از خام فروشی فرآوری مواد معدنی و ایجاد ارزش افزوده، شناسایی و تمرکز بر فعالیت ها و زنجیره های اقتصادی مزیت دار کشور، شرط انتقال فن آوری در معاملات خارجی، ارتقای بهره وری انرژی با حداقل آلودگی های زیست محیطی و تنوع و کیفیت در محصولات مهمترین دستاوردهای شاخص مدرن ترین مجتمع تولیدی مصنوعات بتنی سبک و مبلمان شهری کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز