خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

اختصاص فضاهای خالی شهرک ها به صنایع دانش بنیان

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۴۳۱

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اعلام اینکه به زودی به مشکل محدوده چند شهرک های صنعتی رسیدگی می شود، از اختصاص فضاهای خالی این شهرک ها به صنایع دانش بنیان خبر داد

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی تهران، علی یزدانی با حضور در شهرک صنعتی زواره ای طی نشستی مشکلات این شهرک صنعتی را با حضور محمد زاده، معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ، بلالی مشاورر و رئیس حوزه مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ،فتح الهی معاون سازمان صنعت معدن تجارت استان تهران ،خداپناهلو، معاون عمران ومحیط زیست شرکت شهرک های صنعتی تهران و اعضا هیات مدیره  سه شهرک صنعتی غیر دولتی بررسی کرد.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه شهرک های صنعتی کاظم آباد،زواره ای، ده حسن در شعاع 120 کیلومتری مناطق شهری است و بر اساس قانون واحد جدید نمی تواند در آن ایجاد شود اظهار کرد: دولت دو مصوبه جدید در ارتباط با شهرک های صنعتی ارائه کرده و لازم است تصمیمات هم در ارتباط با همین دو مصوبه اجرایی شود.

وی افزود: بر همین اساس به دولت پیشنهاد شد که فضاهای خالی موجود در چند شهرک را به واحدهای انتقالی، صنایع دانش بنیان اختصاص یابد.

یزدانی ادامه داد: در صورتی که واحدهای متقاضی غیر از این دو گروه باشند مجوز سازمان صنعت، معدن و تجارت را دریافت نمی کنند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، بیان داشت: به غیر از مسائل زیرساختی در این 3 بافت صنعتی، دریافت مجوزها نیز در شهرک های صنعتی مشکل آفرین شده است.

وی تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک در شهرک های صنعتی دولتی، مجوزها را به صورت رایگان صادر می کند و هرجا شرکت خدماتی شکل گرفته لازم است با فرمت های سازمان فعالیت های خود را پیگیری کنند.

یزدانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حوزه صنعت هیچ موضوع محرمانه ای وجود ندارد و همه مسائل باید شفاف باشد گفت: تا تشکیل کابینه جدید تکلیف واحد های قابل استقرار و محدوده چند شهرک صنعتی مشکل دار مشخص خواهد شد تا سرمایه گذاران نیز ضرر نکنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز