خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا عربی در گفت‌وگو با ایلنا:

شریعتمداری برنامه جامعی برای رشد تولید و صادرات دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۷۱

عربی گفت: شریعتمداری دیدگاه بسیار مناسبی نسبت به رشد صادرات و تولید دارد.

دکتر عربی،  خصوص معرفی محمد شریعتمداری به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم گفت:  آقای  شریعتمداری با توجه به سوابق درخشان و ارزشمندی که در زمینه مدیریتی دارند، بهترین گزینه و انتخاب برای وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند.

این کارشناس اقتصادی افزود: دکتر شریعتمداری دیدگاه بسیار مناسبی نسبت به رشد صادرات و تولید دارد و با این دیدگاه که تولیدات باید گسترش یابد و صادرات به طور جدی پیگیری شود آمادگی خودشان را اعلام کردند.

عربی ادامه داد: شناخت کافی آقای شریعتمداری از وزارتخانه مربوطه سبب شده تا برنامه ای بسیار جامع و مشخص که جنبه اجرایی دارد ، ارائه دهند.

وی در خصوص عدم تفکیک دو وزارت خانه صنعت و تجارت اظهار داشت: شریعتمداری دیدگاه جامع و کاملی نسبت به مسائل دارند و مطمئناً در بحث صنعت و معدن و تجارت، صنعت را نیز در کنار تجارت گسترش خواهند داد و تولید و تجارت را  در کنار یکدیگر پیش خواهند برد.

وی در خصوص انتخاب آقای کرباسیان به عنوان وزیر اقتصاد و  شریعتمداری به عنوان وزیر صنعت خاطر نشان کرد: دیدگاه‌های این دو فرد بسیار به هم نزدیک است و با توجه به همکاری در سال‌های پیش، شناخت خوبی از یکدیگر دارند و می‌توانند برای حل معضلات، همکاری  خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز