خبرگزاری کار ایران

ابلاغ طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۴۷۱

در راستای حمایت از اشتغال بخش کشاورزی در سال ۹۶ و در جهت منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصادمقاومتی، طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در کشور و استان فارس به اجرا درآمد.

به گزارش ایلنا از شیراز، جعفر صبوری پور، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی این سازمان با بیان خبر فوق گفت: در این طرح که جهت دانش آموختگان مقاطع کاردانی تا دکتری در بخش های مختلف از جمله کشاورزی در نظر گرفته شده، کارورزان حداقل ۴ ماه و حداکثر ۶ ماه متناسب با ظرفیت بنگاه واحدهای پذیرنده آن ها مشغول به کار شده و می توانند از مزایای کمک هزینه آموزشی و بیمه مسولیت مدنی بهره مند شوند.

وی افزود: طرح کارورزی یک دوره آموزشی عملی و کاربردی است که کلیه فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های کشاورزی می توانند با ثبت نام در سامانه https://karvarzi.mcls.gov.ir  از فرصت پیش آمده استفاده نموده و از نزدیک با تولید و فضای کار آشنا شوند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سهمیه  استان فارس ۷۵۶۰  نفر است که معادل ۵,۶ درصد  سهمیه کل کشور (۱۵۰۰۰۰) است که کارورزان بخش کشاورزی و واحدهای پذیرنده بایستی از طریق سایت https://karvarzi.mcls.gov.ir ثبت نام نموده و پس از تایید واحدهای پذیرنده از سوی جهاد کشاورزی شهرستان های مربوطه و در صورت حائز شرایط بودن، به واحدهای پذیرنده مورد تایید مراجعه نمایند.

وی بیان داشت: واحدهای تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی (دامی، شیلاتی و صنایع تبدیلی)، کلینیک های گیاه پزشکی و دامپزشکی و تعاونی هاو اتحادیه های کشاورزی، دامپروری و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان واحد های پذیرنده می توانند در سامانه ثبت نام و به ازای هر ۲ پرسنل بیمه شده یک نفر کارورز را از طریق سامانه به خدمت گرفته و از سایر مزایای این طرح بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز