خبرگزاری کار ایران

همایش تشریح شیوه‌های صادرات کالا به کشور عمان در شهرک صنعتی شهرکرد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۷۹۹

همایش تشریح شیوه های صادرات کالا به کشور عمان در محل مرکز خدمات فن آوری و کسب و کار در شهرک صنعتی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایلنا ؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام این خبر ، گفت: یکی از مهم ترین سیاست های دولت در سالی که با تدبیر رهبر فرزانه ی انقلاب مزین به اقتصاد مقاومتی با رویکرد تولید و اشتغال است، تمرکز و توجه بر مقوله ی صادرات غیر نفتی است.

علیرضا شفیع زاده افزود : بر همین اساس ، شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری به منظور ایجاد بسترهای لازم برای واحدهای تولیدی به ویژه صنایع کوچک ، در سال جاری برگزاری منظم دوره های کاربردی را با مدیریت آموزشیِ خِبرگانِ حوزه های صادرات در دستور کار قرار داد.

وی اظهار داشت : در همین راستا این همایش با دعوت از رایزن اقتصادی اسبق جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان در مرکز خدمات فن آوری و کسب و کار در شهرک صنعتی شهرکرد برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد : آشنایی واحدهای تولیدی با پتانسیل های کشور عمان ، ارایه ی راهکارهای عملی برای تسهیل و افزایش صادرات خدمات و کالا ، نحوه ی حضور مؤثر در نمایشگاه های مرتبط تجاری و  تشریح ملاحظات خاص تجاری در انعقاد قراردادها از جمله اهدافی بود که در این همایش به تفصیل مورد  بحث و بررسی قرار گرفت.

شفیع زاده با اشاره به حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از تعامل تجاریِ بخش خصوصی با سایر کشورها خاطرنشان کرد: آن دسته از واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی که علاقه مند به بازدید از نمایشگاه های بین المللی باشند ، می توانند 50 درصد از هزینه های بازدید را تا سقف 50 میلیون ریال به عنوان یارانه، از شرکت شهرکهای صنعتی استان دریافت کنند.

گفتنی است که در حال حاضر 21 شهرک و ناحیه ی صنعتی با کلیه ی امکانات زیربنایی در سطح استان چهارمحال و بختیاری آماده ی واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری می باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز