خبرگزاری کار ایران

گردهمایی بزرگ صنعتگران جهان در تهران

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۸۴۱

صدها صنعتگر و صنایع معتبر جهان نیمه مهرماه در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران که بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه محسوب می شود،گردهم می آیند تا ضمن عرضه نوین ترین تولیدات خود و تبادل اطلاعات و دانش، با جدیدترین پیشرفت های حوزه های مختلف صنعت نیز آشنا شوند.

به گزارش ایلنا ؛ در این نمایشگاه صدها شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و 22 کشور مناطق مختلف جهان از آسیا تا اروپا و آمریکا مشارکت دارند.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت امسال با استقبال چشمگیر شرکت های خارجی مواجه شده است. چک، سوئد، آلمان، ایتالیا،کره جنوبی، رومانی، امارات، بلغارستان، هلند، لهستان، اسپانیا، فرانسه، هند، چین، ژاپن، تایوان، انگلیس، سوئیس، فنلاند، ترکیه،ایرلند و مالزیکشورهایی هستند که در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران حضور دارند.

اهمیت بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه موجب شده است تا بسیاری از کشورهای خارجی از جمله ترکیه، هند، چین، ژاپن، جمهوری چک، آلمان، تایوان و سوئیس بصورت پاویون در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

قرار است در طول برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت چندین هیئت تجاری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از نمایشگاه با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات صنعتی و اقتصادی شوند.

برگزاری چند گارگاه و نشست تخصصی با حضور مسئولان، صنعتگران، استادان دانشگاهها و پژوهشگران و همچنین برگزاری چندین کارگاه آموزشی مرتبط با موضوع نمایشگاه (صنعت) از دیگر برنامه های جانبی هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران است.

آشنایی با  نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستآوردهای عرضه شده در بخش هایمختلف صنعت،ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزایی و بازاریابی و توسعه صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از 14 تا 17 مهرماه در فضایی بالغ بر 25 هزار متر مربع(صرفا فضای مفید نمایشگاهی) و در 10 سالن و همچنین فضای باز دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه؛ انواع تجهیزات صنعتی و کارگاهی، خطوط تولید صنایع بزرگ وکوچک، ابزار آلات خطوط تولید، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، سرمایه گذاری صنعتی، فروش و خدمات پس از فروش و سایر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران و فناوری نانو از 14 تا 17 مهرماه هر روز از ساعت 10 تا 18در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز