خبرگزاری کار ایران

امنیت جهانی به امنیت جمهوری اسلامی گره خورده است

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۳۵۲

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: امنیت جهانی به امنیت جمهوری اسلامی گره خورده است.

به گزارش ایلنا از ساری، دلاور حیدرپور رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در همایش دفاع مقدس ویژه پیشکسوتان و سنگرسازان بی سنگر هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: برگزاری این مراسم به‎‏مناسبت پاسداشت دلاوری ها و ایثارگری های دلاور مردانی است که در طول هشت سال دفاع مقدس بوسیله همه اقشار جامعه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی در شرایطی به جمهوری اسلامی تحمیل شد که ارتش، انسجام  خود را از دست داد و هر روز شعار انحلال ارتش داده می شد و در آن شرایط دشمن با پشتوانه ای که از تمام دنیا داشت به خاک ایران حمله کرد تا جمهوری اسلامی که نوپا بود شکل نگیرد اما با تلاش مردم مسلمان و رهبری امام خمینی(ره) با سلاح ایمان و اعتقاد در مقابل هجوم دشمن ایستادگی کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره اینکه دشمن با تکنولوژی روزی که در اختیار داشت نتواست در مقابل ایران بایستد، گفت: جمهوری اسلامی با تکنولوژی‎های سنتی از خاک میهن اسلامی با چنگ و دندان دفاع کرد و دنیا از جنگی که به جمهوری اسلامی تحمیل شد درس گرفت و حماسه ای آفریده شد که حاصل آن پیروزی رزمندگان اسلام بود.

این مسؤول ادامه داد: امنیت جهانی به امنیت جمهوری اسلامی گره خورده است.

حیدرپور اضافه کرد: جنگ با کمترین امکانات نظامی به پیش رفت و امروز با خلاقیت، پشتکار، پیگیری و تلاش جوانان حرف اول را در منطقه از نظر نظامی می زنیم که حاصل اعتماد به نفس  جمهوری اسلامی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا وابستگی به دنیا را کم کنیم، گفت: دنیا باید بداند با هیچ کشوری جنگ نداریم اما اگر جنگی صورت گیرد با تجربه جنگ ایران و عراق پاسخ سنگینی به متجاوزان خواهیم داد.

وی بیان کرد: در جبهه اقتصادی باید با اتکا به منابع داخلی به نقطه ای برسیم که کمترین وابستگی را داشته باشیم.

حیدرپور ادامه داد: چهار سال قبل با اراده قوی و مدیریت جهادی در بخش کشاورزی بسیاری از نیازها را تامین کردیم اما ظرفیت های خالی در این بخش داریم که باید با تلاش و همکاری ظرفیت های خالی را بکارگیری کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز