خبرگزاری کار ایران

در دومین جشنواره وب و کسب و کار؛

بنگاه‌های صنعتی، معدنی و تجاری برگزیده،‌ نشان برتر می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۱۳

دومین جشنواره وب و کسب و کار در بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری که در سال جاری برگزار می شود، بنگاه های برگزیده، نشان برتر تعاملات الکترونیکی دریافت می کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، در این جشنواره، ارزیابی وب سایت و پورتال بر اساس شاخص های محتوا و طراحی، تعامل و خدمات الکترونیکی و فناوری و زیرساخت صورت می گیرد.

معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت (دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات) دومین جشنواره وب کسب و کار در بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری را با هدف معطوف ساختن توجه مدیران فناوری اطلاعات در واحدهای صنعتی، معدنی و بازرگانی به وضعیت پورتال و وب سایت بنگاه تحت مسئولیت آنها برگزار می کند. در این جشنواره به شرایط و قابلیت های لازم برای پیشبرد اهداف کسب و کار بنگاه در فضای مجازی، به ویژه در عرصه تعاملات بین المللی و نیز ایجاد انگیزه برای این واحدها به سوی برنامه های توسعه کمی و کیفی پرداخته می شود.

بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری متقاضی حضور در جشنواره وب و کسب و کار می توانند در شاخه های فعالیت تعیین شده به تفکیک مقیاس (کوچک، متوسط و بزرگ) بنگاه تا 30 مهر ماه 96 از طریق سایت www.webfestival.mimt.gov.ir یا www.bizwebfestival.ir اقدام به ثبت نام کنند.

بخش صنایع شامل «فناوری اطلاعات»، «غذایی، دارویی و بهداشتی»، «ماشین سازی و تجهیزات»، «برق و الکترونیک»، «خودرو و نیرومحرکه»، «شیمیایی و سلولوزی»، «نساجی و پوشاک»، «فلزی، لوازم خانگی» و «صنایع دستی و فرش دستبافت» است.

بخش شاخه های بخش معادن و صنایع معدنی شامل سیمان، شیشه، سرامیک، مصالح ساختمانی، فلزات آهنی، فلزات غیر آهنی، کانی های صنعتی، ساینده ها، فروآلیاژها و فراورده های نسوز است. شاخه های بخش تجارت و اصناف نیز مشتمل بر تولیدی، توزیعی، خدماتی، خدمات فن، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و شرکت های بازرگانی (داخلی و خارجی) است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز